«محسن شریفیان» چهره روز روزنامه ی امروز «ایران»

۱۲خردادماه،

Iran_5381_1_238838_NewsCutموسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: محسن شریفیان آهنگساز و خواننده جنوبی گروه موسیقی «لیان» به عنوان چهره روز روزنامه «ایران» انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این روزنامه هر روز در صفحه اصلی خود اقدام به معرفی شخصیت‌های مطرحی در عرصه‌های مختلف سیاست، ورزش، اقتصاد، فرهنگ و هنر می کند که در شماره روز یکشنبه خود (۱۲ خرداد ماه ۹۲)، عکس و گفتگویی از محسن شریفیان نوازنده ی مشهور بوشهری را به عنوان چهره روز منتشر ساخته است.

این پژوهشگر موسیقی  یکی از منتقدین سیاست های موسیقی دولت است که در چند سال قبل نامه ها و مقاله های جنجالی فراوانی از وی انتشار یافته است. از جمله نامه های سرگشاده ی او به مدیر سازمان صدا و سیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. اینبار نیز ایشان طی یک گفتگو انتفادی به وضعیت موسیقی محلی کشور پرداخته است.

گفتنیست، گروه لیان به مدیریت او چندی پیش با تجمع طلاب حوزه علمیه بوشهر روبرو شد و در اقدامی عجیب متهم به تجاوز به عنف شد. این روزها گروه او با چالش جدی در شهر خود روبرو شده است.

شایان ذکر است این انتخاب از سوی روزنامه دولت در حالی صورت گرفته است که بیشتر نشریات و مردم درگیر بحث های انتخاباتی و سیاسی می باشند و موسیقی محلی و بومی ایران جای چندانی در بخش های نقد و بررسی این نشریات ندارد.

Iran_5381_1_SiteVersion

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.