محلات و دلیجان نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: عملیات انتقال آب از رود دز و آغاز ساخت جاده مشهد اردهال به نراق و دلیجان و ساخت مجموعه‌های ورزشی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات مردم در حوزه انتخابیه خود گفت: عملیات انتقال آب از سرشاخه های رود دز در هاله ای از ابهام قرار گرفته و به دلیل خشکسالی مردم شهرهای محلات ودلیجان در تامین آب شرب مصرفی با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه درباره معضل کم‌آّبی تذکراتی به وزیران نیرو و جهاد کشاورزی داده شده است، تصریح کرد: وزارت‌خانه‌های نیرو و جهاد‌کشاورزی هیچ اقدام چشمگیری برای رفع مشکل آب انجام نداده و با شرایط فعلی ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی محلات به دلیل کم آبی در حال نابودی است.

سلیمی در ادامه افزود: چندین مکاتبه با وزارت نیرو داشتیم اما وزیر نیرو هنوز پاسخ ما را نداده است و  اقدامی که مد نظر ماست تاکنون اعمال نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه عملیات ساخت جاده مشهد – اردهال به نراق و دلیجان علی‌رغم مصوبه سفرهای استانی آغاز نشده است، اظهار داشت: بعد از تخصیص اعتبارات استانی قسمتی از ساخت جاده شروع شد اما در حال حاضر وزارت راه برای این جاده برنامه ای ندارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در پایان خاطر نشان کرد: وزیر آموزش و پرورش در شهرهای محلات و دلیجان ۲ مجموعه ورزشی را برای احداث کلنگ زدند اما با توجه به گذشت یکسال از زمان کلنگ زنی آن تاکنون افتتاح نشده است.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.