محله ای که به نظافت بیشتر نیاز دارد

۲۸ آبان ،

خلیج فارس شمالی به عنوان یکی از محله های پر جمعیت منطقه ۱۸ محسوب می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، تامین خواسته های شهروندان این محله از قبیل نظافت معابر و تأمین سرانه های فضای سبز و …هدفی است که شورایاری محله خلیج فارس آن را دنبال می کند.

داوود گوهری دبیر شورایاری محله خلیج فارس با اشاره به انجام فعالیت های گسترده در سطح منطقه گفت: شهروندان محله خلیج فارس تصور می کردند با مکانیزه شدن سیستم جمع آوری زباله دیگر شاهد ماندن زباله در سطح خیابان نخواهند بود، اما متاسفانه مدتی است که نظافت این محله به خوبی انجام نمی شود و اهالی محله خلیج فارس شمالی از جمع آوری و نظافت پیمانکاران ناراضی می باشند.

دبیر شورایاری محله خلیج فارس ادامه داد: کوچه و خیابان های این محله در بسیاری وقت ها وضعیت مناسبی ندارد و بدلیل اینکه بیشتر جوب های محله سرپوشیده است از این رو وقتی که به موقع لایروبی نشوند این مشکل دو چندان خواهد شد و بوی نامطبوع آن سبب ناراحتی شهروندان شده است.

وی اظهار داشت: چندین محله با ۱۳۷ تماس گرفتیم و آنها نیز به این مشکل رسیدگی کرده اند اما کاش راه حلی پیش روی پیمانکاران قرار دهند تا مشکل نظافت اهالی برای همیشه برطرف شود.

* نظافت معابر حل می گردد

بهروز اسماعیل زاده شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۱۸ با اشاره به وجود مشکل نظافت در محله خلیج فارس شمالی گفت: کارگران مربوطه برای نظافت محله خلیج فارس شمالی اقدام می کنند.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۱۸ اظهار داشت: از این رو این محله مشکل نظافت ندارد ولی با توجه به درخواست شورایاری این مشکل بررسی و به آن رسیدگی خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.