محمدی: در لیگ برتر خود را به عنوان مدعی معرفی خواهیم کرد

جویباری ها به معنای واقعی کشتی را دوست دارند؛

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: با توجه به پتانسیلی که در نفرات تیم وجود دارد یکی از تیم های مدعی لیگ برتر خواهیم بود.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:بنا براعلام مسئولان سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد قرار است در نیمه دوم آذر ماه آغاز شود که با توجه به مسابقات جام جهانی که اواخر سال جاری در تهران برگزار می شود باید ببینیم اصلا لیگ امسال انجام خواهد شد؟

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس جویبار گفت:خوشبختانه شرایط از هر نظر خوب است  واز آنجا که مردم جویبار واقعا کشتی را دوست دارند با حمایت های آنها به فکر حضور در مرحله نهایی رقابتهای لیگ هستیم.

دارنده دو مدال نقره جهان درمورد ترکیب تیم برای حضور در مسابقات لیگ اظهار داشت:تاکنون چندین کشتی گیر قراردادهای خود را به ثبت رسانده اند ،البته به دنبال نفرات دیگری نیز هستیم تا در نهایت با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها برای حضور پرقدرت در لیگ آماده شویم.

دارنده دو مدال برنز جهان خاطرنشان کرد:منتظر هستیم تاریخ دقیق مسابقات لیگ مشخص شود تا تمرینات جدی خود را آغاز کنیم و طبق برنامه ریزی که داریم اگر مسابقات لیگ برترانجام شود با حضور کلیه نفرات طی هفته های آتی یک اردوی متمرکز را برگزار خواهیم کرد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.