محمود دولت آبادی سراغ حسنک وزیر رفت

۱۵ام بهمن ،

«محمود دولت‌آبادی» (نویسنده) از تالیف کتابی دربارهٔ‌‌ بیهقی خبر داد. دولت‌آبادی در این مورد گفت: درحال حاضر مشغول نوشتن کتابی برای ارزیابی هنر نویسندگی بیهقی به بهانه‌ی داستان زندگی «حسنک وزیر» هستم. این کتاب درحال نگارش است و به همین سبب نمی‌توانم بگویم چند صفحه دارد و در چه مرحله‌ای است.
او دربارهٔ‌ی سایر آثار خود هم گفت: بخشی از کتاب‌های من که در نشر چشمه بوده، همچنان برای چاپ مجدد بلاتکلیف است.
این نویسنده شرایط انتشار یافتن کتاب «زوال کلنل» را هم نامعلوم دانست و گفت: «بهمن دری» در زمانی که معاون فرهنگی وزیر ارشاد بود، عنوان کرده بود که این کتاب با عوض کردن ناشر خود می‌تواند منتشر شود، اما ایشان از این سمت برکنار شد و وضعیت این کتاب هنوز مشخص نیست.
محمود دولت‌آبادی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۱۹ در دولت‌آباد شهرستان سبزوار است. تاکنون کتاب‌های بسیاری به قلم دولت‌آبادی انتشار یافته که از آن جمله می‌توان به: لایه‌های بیابانی، کارنامه سپنج، سفر، آوسنه بابا سبحان، گاواره‌بان، جای خالی سلوچ، عقیل، عقیل، از خم چنبر، کلیدر، روزگار سپری شده مردم سالخورده، اتوبوس، سلوک، آن مادیان سرخ یال، طریق بسمل شدن، هجرت سلیمان، مرد، آهوی بخت من گزل، روز و شب یوسف، ته شب، رد گفت و گزار سپنج، نون نوشتن، میم و آن دیگران و آن مادیان سرخ‌یال اشاره کرد.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.