محکومیت شهادت کشته راه عفاف و حجاب

بیانیه ۱۵۳ نماینده مجلس در اعتراض به کشتارهای دولت آذربایجان

شهید عبدالله واقف اف که از فرزندان مسلمان و انقلابی آذربایجان محسوب می شد جرمی جز دفاع از حفظ ارزش های دینی و حجاب خواهران مسلمان نداشت…

کشتارها و جنایات در جمهوری آذربایجان همچنان ادامه دارد، مسلمانان در کشور آذربایجان با وجود آنکه اکثریت را تشکیل می دهند روز به روز در اختناق بیشتری قرار می گیرند و این مسئله تنها بخشی از مصیبت های مسلمانان جمهوری آذربایجان را تشکیل می دهد.

علاوه بر این دولت الهام علی اف  با خط گیری از رژیم صهیونیستی در حال نابودی کامل فرهنگ و ارزش های دینی در جامعه آذری است ؛ برگزای جشنواره هایی همچون یوروویژن و رژه هم جنس بازان در خیابان های مسلمان نشین این کشور نیز نمونه بارز و تام ستیز فرهنگی این دولت با مردم آذربایجان است، ستیزی که نزدیک به یک قرن پیش از این، رضا پهلوی با اسلام در ایران داشت و نتیجه ای جز سرافکندگی و مرگ در خاموشی برای او نداشت.

                          

در هفته های اخیر پرده ای دیگر از جنایات توامان این رژیم علیه مسلمین فاش گردید و نفر اول مبارزه با کشف حجاب دولتی در آذربایجان، «عبدالله واقف اف» در زندان های مخوف دولت علی اف بر اثر فشارهای روانی و جسمی جان خود را از دست داد و نام خود را به عنوان «شهید حجاب و عفاف» برای همیشه تاریخ ثبت کرد.

         

در همین راستا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران نیز در بیانیه ای با امضای ۱۵۳ نماینده، قتل عبدالله واقف اف را محکوم نموده و بیان داشتند:

« برابر اخبار واصله یکی از انقلابیون مسلمان و غیورکشور آذربایجان که به علت دفاع از حجاب خواهران مسلمان زندانی شده بود، به دلیل فشارهای روحی، جسمی و روانی در زندان به شهادت رسید.

شهید عبدالله واقف اف که از فرزندان مسلمان و انقلابی آذربایجان محسوب می شد جرمی جز دفاع از حفظ ارزش های دینی و حجاب خواهران مسلمان نداشت.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن دفاع از حق مردم مسلمان آذربایجان در حفظ ارزش های دینی خود این عمل غیراسلامی دولت آذربایجان در به شهادت رساندن شهید عبدالله واقف اف را محکوم می کنیم.»

امید است سازمان های حقوق بشر که تنها با هوچی گری در مورد کشورهای مستقل و مقابل جریان استکبار جهانی به آلت دست قدرت های بزرگ بدل گشته اند، چشمان خود را باز نمایند و وجدان خود را از پس چنین حوادثی به قضاوت بنشانند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.