مدعیان دروغین دموکراسی به دنبال برقراری آرامش در سوریه نیستند

۱۳م اسفند ،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه مدعیان دموکراسی و مداخله‌گران در سوریه نمی‌خواهند این کشور به آرامش برسد، گفت: بعضی بدخواهان و معاندان خارجی قصد دارند نظام سیاسی سوریه را از طریق زور، اجبار و جنگ داخلی تغییر دهند که قطعا موفق نخواهند شد.

“احمد شوهانی” نماینده ایلام، شیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تداوم بحران در سوریه و سکوت معنادار مجامع بین المللی با گذشت حدود دو سال گفت: بحرانی که سوریه با آن مواجه است بوسیله مداخله جویان خارجی و ترویستهای داخلی ایجاد شده که متاسفانه تاکنون مجامع حقوقی بین المللی هیچ واکنشی برای حل آن نشان نداده اند.
 
وی با تاکید بر اینکه مدعیان دموکراسی مداخله‌گر در سوریه نمی‌خواهند این کشور به آرامش برسد، افزود: بدخواهان خارجی قصد دارند نظام سیاسی سوریه را از طریق زور، اجبار و جنگ داخلی تغییر دهند و نظامی سیاسی وابسته به خودشان را سرکار بیاورند که البته با هوشیاری مردم سوریه و حمایت آنان از دولت مردمی بشار اسد ناکام خواهند ماند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: طی دو سال قبل سوریه متحمل میلیاردها دلار خسارت، آواره و کشته شدن هزاران نفر شده و تنها مقصر این موضوع دولتهایی می باشند که منافع و آرامش مردم سوریه را بی اهمیت می دانند.
 
شوهانی با تاکید بر کوتاهی سازمان‌های بین‌المللی در حل بحران سوریه اظهار داشت: سازمان ملل متحد و شورای امنیت نباید عاملی برای تشدید این بحران شوند بلکه آن‌ها باید با تمهیدات خود مقدمات برگزاری انتخابات به موقع، مسالمت‌آمیز و آرام را برای مردم این کشور فراهم کنند تا آنان خود سرنوشت کشورشان را معین کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.