مدل تازه آلفارومئو معرفی شد

۱۳م دیماه ،

«مجله ماشین» – آلفا رومئو تولید مدل تازهی را در سال آینده وعده داده است، گرچه این سازنده نام این اتومبیل را دقیقاً ذکر نکرده اما به نظر می‌رسد که این محصول همان مدل اسپرت ۴c است که در سال ۲۰۱۱ به عنوان یک کانسپت معرفی شد، زیرا پروتوتایپ آزمایشی دیده شده و همچنین طرح رینگ چرخ نشان داده شده در تیزر تبلیغاتی با کانسپت اصلی همخوانی دارد. مدل تازه ۴c قرار است یکی از برجسته ترین اتومبیل های اسپرت تولیدی شود و شباهت ظاهری آن با مدل کانسپت آنرا بسیار جذاب کرده است.

 

 به نظر می رسد موتور شوی ژنو در ماه مارس جاری محل معرفی نسخه تولیدی ۴c باشد و این بدان معناست که این مدل قبل از پایان سال ۲۰۲۴ در اروپا به فروش خواهد رسید. به نظر می رسد بازگشت آلفا رومئو به بازار آمریکا برای اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده که با ورود ۴c به نمایندگی های آلفا رومئو آغاز می‌شود.
به گزارش وب پایگاه اینترنتی «مجله ماشین»، جزئیات مدل ۴c کماکان نا معلوم است؛ آلفا رومئو تنها ذکر کرده که این اتومبیل موتور وسط از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱٫۷۵ لیتری توربو با توانایی تولید بیش از ۲۰۰ اسب بخار بهره خواهد برد، اما حدس و گمان ها بر این اساس است که قدرت مدل تولیدی می تواند به ۲۵۰ اسب بخار نیز برسد. با توجه به وزن کمتر از ۹۰۰ کیلو گرمی این اتومبیل انتظار می رود عملکرد بسیار فوق العاده ای داشته باشد. سایر عوامل دخیل در این عملکرد ویژه عبارتند از: شاسی سبک وزن مونوکوک، گیربکس دو کلاچه با پدل شیفترو دیفرانسیل عقب
با اینکه قیمت این اتومبیل هنوز تعیین نشده اما شایعات قیمت ۴c ساخت مودنا را در آمریکا حدود ۴۵,۰۰۰ دلار تخمین می زند. برای رسیدن به این قیمت احتمالاً بدنه ی کربنی مدل کانسپت با موادی ارزان تر مانند آلومینیوم یا پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس جایگزین خواهد شد.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : ۱۱ دی ماه
ساعت ارسال : ۱۱:۱۳
تهیه خبر: علی گرجی

 


مجله ماشین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.