مدیرعامل بیمه دی شفاف سازی کرد

بینا- مدیر عامل شرکت فرابورسی بیمه دی در خصوص یک قرار داد شفاف سازی کرد و از افزایش سود هر سهم این شرکت خبر داد.

فرامرز فتح نژاد مدیر عامل بیمه دی با ارسال نامه ای به سازمان بورس در خصوص تمدید قرارداد با کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی شفاف سازی کرد.

وی توضیح داد:پیش بینی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۱ این شرکت به مبلغ ۵۶۲ ریال که مرداد ماه در سامانه کدال منتشر شده است ،با فرض تمدید قرار داد با کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهیه شده است که از محل این قرارداد مبلغ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال حق بیمه صادره لحاظ شده است.

در حال حاضر با توجه به نهایی شدن تمدید قرارداد و بر اساس بررسی های کارشناسی صورت گرفته در مقطع فعلی،پیش بینی می شود حق بیمه دریافتی از محل این قرارداد نسبت به مبلغ پیش بینی شده قبلی ۲۵ درصد افزایش یابد و سود هر سهم اعلامی با ۴ درصد افزایش نهایتا بالغ بر ۵۸۵ ریال خواهد بود.

در اطلاعیه ی شفاف سازی مدیر عامل این شرکت همچنین عنوان شده است که طبق مفاد تفاهمنامه و جهت مشخص شدن دقیق تعهدات طرفین و آثار مالی،به مدت یک ماه قرداد سابق با همان شرایط تمدید شده است و لذا زمان آغاز قرارداد جدید از ابتدای آبان خواهد بود.

بدیهی است که لیست بیمه شدگان مربوط به قرارداد جدید و تاثیر حق بیمه های دریافتی از بابت آن قرارداد در آبان مشخص و به محض دریافت اطلاعات تکمیلی تعدیلات لازم در بودجه و عملکرد مالی شرکت اعمال و گزارشات مربوطه از طریق سازمان بورس به اطلاع سهامداران می رسد.

گفتنی است شرکت بیمه دی ۲۹ آبان ۸۸ با کشف قیمت ۱۵۰ تومانی وارد فرابورس شد که با رسیدن قیمت آن به ۲۷۴ تومان و به دلیل ابهام در اطلاعات ارائه شده نماد آن از ابتدای مهر ماه متوقف شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.