مدیران بانک ملی به دیدار جانبازان رفتند

۱۳م اسفند ،

بینا- در ادامه برنامه دیدار و ملاقات با جانبازان جنگ تحمیلی، در آستانه سال جدید منصور خاکی عضو هیأت مدیره به نمایندگی از طرف مدیرعامل و هیأت مدیره در رأس هیأتی متشکل از عبادالهی رئیس اداره امور شعب شرق تهران و مسئولان حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی (ره) از آسایشگاه و مرکز توانبخشی جانبازان شهید بهشتی واقع در خیابان شهید مدنی تهران بازدید و با جانبازان این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش بینا، در این بازدید منصور خاکی بر آمادگی بانک ملی ایران در زمینه رفع نیازهای جانبازان تأکید کرد.
وی جانبازان را نور چشم همه آحاد ملت خواند و اظهار داشت: مسئولان آسایشگاه نیازها و درخواست‌های جانبازان را اعلام کنند تا جهت رفع احتیاجات آنها توسط بانک اقدام گردد.
عضو هیأت مدیره با اشاره به اهمیت افزایش سطح کیفی و کمی خدمات به جانبازان، خدمت به آنها و خانواده‌های ایشان را باقیات صالحات برای کارکنان بانک ملی ایران عنوان کرد.
قربانی رئیس آسایشگاه و مرکز توانبخشی جانبازان شهید بهشتی نیز در این دیدار با اعلام جزئیات نیازهای این مرکز در جهت سرویس‌دهی بهتر به جانبازان خواستار مساعدت و همراهی بانک ملی ایران شد.
وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان بانک ملی ایران در سال‌های اخیر گفت: در این مرکز از ۲۵ جانباز که عموماً از ناحیه کمر و گردن قطع نخاع می باشند، با دو یا سه شیفت پرستار در شبانه‌روز نگهداری می‌شوند.
عضو هیأت مدیره و هیأت همراه سپس با جانبازان این مرکز دیدار و گفت‌ و گو کرده و در جریان مسائل و نیازهای آنها قرار گرفتند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.