مدیران عامل تاکسیرانی کشور در سایپا کاشان

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

جمعی از مدیران ارشد تاکسیرانی های سراسر کشور در قالب اتحادیه تاکسیرانی شهری ایران با حضور در شرکت تولید خودرو سایپا کاشان از این شرکت بزرگ خودروساز بازدید نمودند.

خبراقتصادی;طی این برنامه یک روزه هیئت بازدیدکننده ضمن حضور در سالنهای تولیدی با مراحل تولید خودرو آشنا شده و از امکانات و توانمندی های سایپا کاشان در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی و جایگزینی بیش از پنجاه هزار خودروی فرسوده بازدید نمودند.

استفاده از خودروی ملی و حمایت از تولید داخلی را می توان یکی از دلایل انتخاب تیبا بعنوان تاکسی در سطح شهرها و کلان شهرهای کشور دانست که سبب شد مدیران ارشد تاکسیرانی با توجه به این خودرو به عنوان یکی از خودروهای جایگزین برای تاکسی های فرسوده، رفاه مسافران و رضایت تاکسیرانان را دنبال نمایند.

مدیران عامل تاکسیرانی کشور در سایپا کاشان

طی این دیدار مهندس شیخ عطار قائم مقام مدیر عامل سایپا کاشان ضمن عرض خشنودی و رضایت از حضور مدیران تاکسیرانی در سایپا کاشان با ارایه توضیحاتی در خصوص کارخانه ، تیبا را خودرویی مناسب جهت حضور در سطح خیابانها با هر شرایط جوی و اقلیمی دانست که می تواند رضایت مشتریان را همراه داشته باشد.

وی استهلاک کمتر، ارزان قیمت بودن ، مصرف کم بنزین و ارائه خدمات مناسب پس از فروش را از مزیتهای این خودروی ملی دانست که تمامی مراحل ساخت و طراحی آن بر عهده متخصصان و جوانان ایرانی بوده و توانسته است در سالهای اخیر با بهبود کیفیت و افزایش راندمان، سهم به سزایی در بازار خودروی کشور و منطقه داشته باشد که استقبال خوب داخلی از آن و صادرات مناسب این خودرو، مؤید این نکته می باشد .

در پایان این بازدید طرفین ابراز امیدواری نمودند با تداوم همکاریها و ایجاد برنامه های مشترک گامهای مفیدی در راستای خدمت رسانی بهتر و رضایت شهروندان بردارند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.