مدیرعامل مخابرات: ودایع بازگردانده نمی‌شوند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: آنچه به عنوان بدهی مخابرات به دولت یاد می‌شود، اختلاف حسابی ۳۰۰ میلیارد تومانی بر سر درآمد پیامک و ۴۸۰ میلیارد تومانی در موضوع خصوصی‌سازی است که به این سبب اجازه ترخیص تجهیزات را به ما نمی‌دهند.
 
 
به گزارش فارس، مظفر پوررنجبر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ودیعه پرداخت شده برای سیم کارت به مشترکان باز نخواهد گشت.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود:‌این مبلغ به عنوان حق اشتراک نزد مخابرات می‌ماند و هر کس که نخواست می‌تواند خطش را پس بدهد تا ودیعه‌اش را بگیرد.
 
وی در خصوص موضوع بدهی مخابرات به شرکت زیرساخت (دولت)، گفت: از نظر ما به دولت بدهی نداریم اما زیرساخت می‌گوید که بدهکار هستیم.
 
پوررنجبر افزود: موضوع بدهی از نظر ما اختلاف حسابی بر سر مابه‌التفاوت درآمد پیامک و مبلغی معادل ۴۸۰ میلیارد تومان از زمان خصوصی‌سازی است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ایران گفت: مابه‌التفاوت درآمد پیامک ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.
 
وی ادامه داد: همچنین تجهیزاتی را برای توسعه تلفن ثابت به ۴ تا ۵ برابر قیمت خریداری کرده‌ایم که در گمرک مانده است و رگولاتوری ۴ ماه است که تاییدیه ورود تجهیزات را نمی‌دهد و این تجهیزات بیش از صدها میلیارد تومان قیمت دارد.
 
پوررنجبر همچنین مرجع تصویب تعرفه‌های تلفن ثابت را شورای رقابت عنوان کرد و گفت: ما به احترام وزارت ارتباطات آبونمان ۹۰۰ تومانی تلفن ثابت را لغو کردیم و منتظر تعیین نهایی تعرفه‌‌ها هستیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.