مدیرعامل تازه مخابرات استان فارس معرفی شد

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرنگار مهر، مظفر پوررنجبر، هومان محمودی را که پیش از این مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی بود به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس منصوب کرد.

در مراسم معارفه مدیرعامل تازه شرکت مخابرات استان فارس، پوررنجبر بر ضرورت تدوین راهبرد ارتباطات ایران تاکید کرد و گفت: هدف این است که مشتری ما از یک میز تمامی خدمات مخابراتی را دریافت کند و فناوری را با کیفیت خوب در اختیار بگیرد؛ براین اساس بدون اندیشه و تفکر کیفی نمی توان به مردم خدمات مطلوب عرضه کرد و رضایت آنها را به دست آورد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اصلی ترین عامل توسعه را نیروی انسانی دانست و گفت: مخابرات را فقط می توان با مخابراتی ها اداره کرد و وقتی مخابرات پروژه تغییر و تحول را آغاز کرد نیروهای کارآمد را در سطح ملی گرد آورد که البته بخشی از آن نیروها در استان های بزرگ مشول فعالیت شدند.

وی گفت: مخابرات قبل از مخابراتی بودن بستر ارتباطی است و هر اقدام توسعه ای اعم از فرهنگی، سیاسی و اقتصادی براساس مخابرات و ارتباطات صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هدف بعدی این شرکت را مخابرات یکپارچه عنوان و بر لزوم انسجام و هماهنگی در شرکتهای مخابراتی استانی تاکید کرد.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.