مدیرعامل مخابرات: گردش مالی مخابرات ۱۲هزار میلیارد تومان است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گردش مالی بازار مخابرات در کشور را ۱۲ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این درحالی است که گردش بالقوه این صنعت باید به ۴۰ هزار میلیارد تومان برسد.
 
 
مظفر پوررنجبر در مراسم راه اندازی فاز اول تلویزیون تعاملی – آی پی مدیا- که توسط سازمان صدا و سیما و شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید با اشاره به حرکت شبکه های مخابراتی به سمت مجازی شدن اظهار داشت: فناوری اطلاعات مرزها را برداشته و شبکه ها را به سمت همگرایی پیش برده است؛ براین اساس استفاده از ابزارهای فناوری بر بسترهای مخابراتی و ارتباطی می تواند نیاز بسیاری از مردم را برای دستیابی به سهولت زندگی فراهم کند.
 
وی با اشاره به بازار در گردش مخابرات ایران در کشور که براساس بررسی ها حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان برآورد می گردد افزود: این در حالی است که بازار بالقوه مخابرات ۴۰ هزار میلیارد تومان است که با ارائه خدمات و سرویس های تازه بر بسترهای مخابراتی، می توان به میزان ۲۸ هزار میلیارد تومان این بازار را رونق داد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر ارائه خدمات تجاری بر بستر مخابرات و با استفاده از پهنای باند اینترنت گفت: جامعه به بسیاری از سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات نیاز دارد که شرکت مخابرات ایران بستر آن را فراهم کرده است و این شرکتهای خصوصی می باشند که با تهیه بیزینس پلن می توانند از این امکانات استفاده کنند؛ در همین حال دولت نیز باید محدودیتهای پیش رو برای بهره برداری از این امکانات را مرتفع کند.
 
به گفته پوررنجبر مخابرات، صدا و سیما و وزارت ارتباطات بازیگران این حلقه می باشند که می توانند با همکاری با یکدیگر خدمات ارزش افزوده مبتنی بر شبکه مخابرات را به مردم ارائه دهند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.