مدیرعامل T-Mobile به Vodafone رفت

کمپانی T-Mobile که در بین ۴ شرکت بزرگ حامل در آمریکا کوچک ترین آنها محسوب می شود از زمانی که شایعاتی مبنی بر خرید شرکتش توسط AT&T بر سر زبان ها افتاد روند افول خود را آغاز کرده است.
بدیهی است که این اتفاق هرگز نمی افتد و بازار از آنچه به نظر می رسد بهتر است اما مشکل کار اینجاست که کمپانی حامل T-Mobile فاقد یک استراتژی رقابتی در بلند مدت است و این باعث شده تا کار این شرکت با مشکلاتی مواجه شود.
کمپانی حامل Verizon سال گذشته از شبکه ۴G LTE خود پرده برداری کرد این اتفاق به طور مشابه یک سال بعد برای AT&T رخ داد و به زودی و در آینده نزدیک نیز شاهد ورود این تکنولوژی به شبکه Sprint نیز خواهیم بود. اما عملکرد کمپانی T-Mobile در این مورد چه بوده است؟ این شرکت اعلام کرده برای این مورد باید تا سال ۲۰۲۴ صبر کنید!!
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از رویترز، این کمپانی سعی دارد تا طیف فرکانسی جدیدی را از Verizon خریداری کند اما این معامله هنوز صورت نگرفته و تا تایید نهایی آن مدت زمان زیادی باقی مانده است. T-Mobile همچنین در این مدت سعی دارد تا برخی از طیف های فرکانسی ۲G خود را برای استفاده در شبکه ۳G بهینه سازی کند اما این هم به اندازه کافی رضایت بخش نیست.
پس به نظر شما کارمندان این شرکت چه کار باید بکنند؟ یکی از این کارمندان مدیر عامل این شرکت است که به تازگی تصمیم گرفته این شرکت را ترک کند. Philipp Humm قصد دارد تا کمپانی T-Mobile را به زودی رها کند. اخبار منتشره حاکی از آن است که او تا ماه اکتبر به کمپانی Vodafone می پیوندد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.