مدیریت صحیح مالی، رمز موفقیت تدارکات پزشکی هلال احمر است

مدیر امور مالی تدارکات پزشکی هلال احمر مدیریت منطقی و صحیح بر منابع مالی را رمز موفقیت این سازمان برای پیشبرد برنامه ها و برون رفت از مشکلات عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، تیمور ولی زاده گفت: بلوچی در شرایطی مدیریت سازمان تدارکات را پذیرفت که این سازمان تعهدات سنگین مالی داشت و دو شرکت جدید پخش سها و بازرگانی سها کیش فعالیت خود را آغاز کرده و نیاز مبرم به حمایت های مالی داشتند.
وی به تعهدات سازمان در قبال بانک توسعه اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: با مدیریت صحیح منابع و تدابیر و حمایت های جدی مدیر عامل سازمان، ظرف دو سال گذشته تمامی مطالبات بانک توسعه اسلامی پرداخت شد و تعهدات خود را به صندوق ذخیره ارزی به طور کامل انجام داده ایم.
ولی زاده تصریح کرد: تسهیلات بانک توسعه اسلامی و صندوق ذخیره ارزی به منظور اجرای طرح های ملی در مجموعه سها دریافت شده بود.
وی با اشاره به تعامل بسیار مثبت و سازنده سازمان تدارکات پزشکی با سازمانهای تحت پوشش هلال احمر به خصوص سازمان امداد و نجات و معاونت توانبخشی برای تامین خرید تجهیزات مورد نیاز آنها گفت: این مهم به خوبی انجام می شود و در سال جاری نیز ارتباطات سازمان با زیر بخش های جمعیت هلال احمر تداوم خواهد یافت.
مدیر امور مالی سازمان تدارکات پزشکی سال جاری را سال شکوفایی مالی سازمان و حمایت جدی سازمان از شرکتهای تابعه برای اجرایی شدن طرح ها نام برد و گفت: مجموعه این اقدامات در راستای توانمند سازی بیش از پیش مجموعه سها صورت می پذیرد و طرح های دارای توجیه اقتصادی که در راستای اهداف متعالی هلال احمر باشد، مورد حمایت جدی سازمان قرار خواهد گرفت./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.