داروخانه‌های هلال احمر روز تاسوعا باز است

۰۲م آذر ،

1-1104.jpg

داروخانه‌های هلال احمر تحت پوشش شرکت پخش سها هلال وابسته به سازمان تدارکات پزشکی روز شنبه تاسوعای حسینی فعالند، اما در روز عاشورای حسینی تعطیل می باشند.

به گزارش سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان تدارکات پزشکی اعلام کرد که در روزهای شنبه چهارم آذرمصادف با تاسوعای حسینی داروخانه مرکزی هلال احمر واقع در خیابان طالقانی از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ خدمات دارویی به شهروندان ارائه خواهد کرد.

همچنین در تاسوعای حسینی داروخانه شماره دو هلال احمر در تهرانپارس و داروخانه‌های هلال احمر قم، شهرکرد، سمنان و ایلام تعطیل و داروخانه مشهد به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان خواهد بود.

در این روز(تاسوعا) داروخانه‌های هلال احمر تحت پوشش سها هلال در شهرهای اهواز، اصفهان، رشت از صبح تا ظهر و داروخانه کیش از ساعت۱۷ تا ۲۲ شب خدمات دارویی ارائه خواهند کرد؛ اما روز جمعه سوم آذر داروخانه مرکزی هلال احمر و داروخانه اصفهان به ترتیب از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۸ تا ۱۲ ظهر در خدمت مردم خواهند بود.

همچنین داروخانه هلال احمر اهواز در این روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ در خدمت مراجعان خواهد بود و داروخانه‌های شماره دو هلال احمر و مراکز قم، رشت، شهرکرد، سمنان، کیش و ایلام جمعه سوم آذر تعطیل خواهند بود.

به گزارش ایسنا، در روز پنجشنبه دوم آذر نیز تمامی داروخانه‌های هلال احمر تحت پوشش شرکت پخش سها هلال وابسته به سازمان تدارکات پزشکی فعال خواهند بود و تنها داروخانه هلال احمر مشهد در روز عاشورای حسینی باز است و خدمات دارویی ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.