مدیر انستیتو بازی سازی بنیاد ملی بازی های رایانه ای: بچه ها بهتر است به Casual Game فکر کنند نه بازی های پیچیده !

به عنوان مثال حتی بازی انگری بردز که تا این حد محبوب است جزو گروه بازهای غیر جدی یا Casual Game قرار دارند. طراحی بازی فرایند پیچیده ای است که شروع ان آسان اما بستنش بسیار دشوار است.  شما هرگز در شروع کار نمی دانید که ادامه پروژه چه چیزهایی را پیش رویتان قرار می دهد، در صورتی که این تصور عموما وجود ندارد.  به همین خاطر طراحی گیم ، یک کار گروهی بسیار پیچیده است .پروژه های بازی بسیار بزرگ مثل بتلفیلد ، افراد زیادی را درگیر می کند. تا حدی که می توان گفت حتی صنعت گیم از همه هنر صنعت های دیگر مثل سینما و تئاتر ،به کار گروهی قوی و پیچیده تری نیاز دارد. که البته ما به لحاظ کار گروهی در ایران خیلی ضعف داریم. یکی از درس هایی که انستیتو در لیست دروس خود قرار داده کار گروهی است.

۵۶۵۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.