مدیر جدید آموزش و پرورش ملایر معرفی شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در آیین تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش ملایر با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: مردم متدین استان همدان با راهپیمایی عظیم، انزجار خود را از اقدامات ننگین استکبار جهانی اعلام کردند.

ˈعباس حسنی محتشمˈ به دوره های مختلف انقلاب بعد از جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر، سیستم تعلیم و تربیت همواره در راستای اندیشه ها و آرمان های امام راحل و شهدا گام برداشته است.

وی اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز در این راستا تدوین شده و تمام نقاط ضعف و قوت را مرتفع کرده است.

حسنی محتشم سال تحصیلی جدید را متفاوت با سال های گذشته عنوان کرد و افزود: چاپ و توزیع ۱۳۱ میلیون جلد کتاب و توزیع آن در شهریور ماه امسال، نشان از برنامه ریزی دقیق و منسجم وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس دارد.

مدیر سابق آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: سال های گذشته آموزش و پرورش ملایر با حفظ استقلال و ارتقاء جایگاه خود، در عرصه های مختلف موفقیت های ارزشمندی را کسب کرد.

ˈحجت چهاردولیˈ رییس جدید آموزش و پرورش ملایر برنامه محوری را یکی از اصول کار عنوان کرد و اظهار داشت: مدیر باید با نظارت بر حوزه کاری خود، قانون مداری را رعایت کرده و در راستای تعلیم و تربیت و پویایی آن گام بردارد.

در این آیین از زحماتˈعلی تکلوˈ تقدیر و وی به عنوان مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان معرفی و ˈحجت چهاردولیˈ نیز به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش ملایر معرفی شد.

۷۵۲۸/۵۵۱

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.