مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه: طرح «مطلع مهر» در استان اجرا می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه، گفت: به منظور تحکیم بنیان خانواده‌ها طرح «مطلع مهر» با هدف ارائه آموزش به زوج‌های جوان در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش تفسیری سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه کرمانشاه، نسرین بهادری در مورد طرح «مطلع مهر» گفت: در طرح مطلع مهر زوج های کارمند در زمینه سلامت، بهداشت و احکام خانواده آموزش می بینند.

وی افزود: در این طرح درباره حقوق زوجین نسبت به یکدیگر، مهارت‌های کلامی و غیر کلامی، تاثیر رسانه بر خانواد‌ ها و موضوعاتی از این قبیل آموزش داده می گردد.

بهادری در ادامه با اشاره به اینکه خانواده مستحکم ترین نهاد اجتماعی محسوب می گردد، بیان نمود: ارتقای سلامت اجتماعی بانوان، تحکیم بنیان خانواده و توانمند سازی بانوان از اهداف دفتر امور خانواده و بانوان استان می باشد.

وی ادامه داد : طرح ملی رحمت، طرح توسعه مشارکت بانوان و طرح توانمند سازی زنان و دختران روستایی نیز از جمله طرح هایی است که با هدف آموزش و توانمند سازی بانوان استان مورد توجه قرار گرفته اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه یادآور شد: به منظور اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار شهر کرمانشاه اقداماتی از سوی دفتر امور خانواده و بانوان در خصوص اختصاص مکانی مناسب با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای بانوان حاوی مدرک فنی و حرفه‌ای صورت گرفته که بزودی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.