مذاکره وزارت صنعت با عشایر ایلام برای تامین گوشت


مذاکره وزارت صنعت با عشایر ایلام برای تامین گوشت

۰۹:۴۴ (پنج شنبه ۱۲ مرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای عشایری ایران با اعلام اینکه هم اکنون مذاکرات بین وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتحادیه عشایری استان ایلام برای تامین گوشت قرمز کشور در حال انجام است، به بیان علت عدم تامین گوشت از دام عشایر برای ماه مبارک رمضان پرداخت.

افشین صدر دادرس درخصوص استفاده از گوشت دام عشایر درکشور اظهارداشت: درحال حاضر مذاکرات بین مسئولان مربوطه در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتحادیه عشایری استان ایلام برای تامین گوشت قرمز کشور درحال انجام است.

وی با بیان اینکه اتحادیه عشایر استان ایلام در حدود ۲۰ هزار راس دام آماده تحویل دارد، گفت: هم اکنون بحث بر سر قیمت هرکیلوگرم دام زنده که بین ۷۵۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان برآورد شده است بین طرفین درجریان است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای عشایری ایران افزود: این اتحادیه به تدریج سایر استانهای عشایرنشین را که آمادگی عرضه دام زنده را دارند به وزارتخانه مذکور معرفی می کند.

وی درخصوص علت عدم تامین گوشت قرمز از دام عشایر برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان گفت: به دلیل اینکه مذاکرات بین مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مرکزی تعاونیهای عشایری ایران برای تامین گوشت قرمز از دام عشایر در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان انجام شد؛ لذا مقدمات برای انجام این کار در ماه مبارک رمضان فراهم نشد.

.

.

.

.

.

.

مهر


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.