مذاکرات محرمانه ایران و مصر

یکی از مقامات نظامی مصر در مصاحبه با یک وب‌سایت آمریکایی تصریح کرد که هیأت نظامی مصر و سران سیاسی اخوان‌المسلمون در حاشیه اجلاس «نم» در خصوص همکاری‌های استراتژیک با مقامات ایران دیدار محرمانه‌ای برگزار می‌کنند.

خبرگزاری فارس: یکی از مقامات نظامی مصر در مصاحبه با یک وب‌سایت آمریکایی تصریح کرد که هیأت نظامی مصر و سران سیاسی اخوان‌المسلمون در حاشیه اجلاس «نم» در خصوص همکاری‌های استراتژیک با مقامات ایران دیدار محرمانه‌ای برگزار می‌کنند.

این مقام مصری قبل از ورود هیأت مصر به ایران برای حضور در اجلاس سران جنبش عدم تعهد موسوم به «نم» اعلام کرده بود که هیأت مصر، امروز، پنجشنبه، برای حضور در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد وارد تهران خواهند شد و «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری مصر در رأس این هیأت خواهد بود.

به گفته این مقام مصری، هیأت مصر شامل فرماندهان نظامی مصر و همچنین استراتژیست‌های ارشد اخوان المسلمون هستند.

 گفت‌وگوهای ایران و مصر مرحله جدیدی در روابط بین دو کشور است.

ورلد نت دیلی ادامه داد که سفر مرسی به ایران پس از آن صورت گرفت که گزارش‌های هفته جاری حاکی از آن است که رئیس‌جمهور مصر پیشنهاد دیدار از تل‌آویو را رد کرد و یک روز پس از آنکه «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از مرسی درخواست کرد تا از تل‌آویو دیدار کند، یکی از مقامات اخوان المسلمون اعلام کرد که چنین دیداری غیرممکن است. 


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.