مذاکره برای افزایش سهمیه حج تمتع/نتیجه بعداز ماه رمضان اعلام می‌شود

 رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برای افزایش سهیه حج تمتمع با کشور عربستان در حال مذاکره هستیم که بعد از ماه رمضان نتیجه این مذاکرات اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی  گفت: برای افزایش زائران حج تمتع با کشور عربستان در حال حاضر مذاکره هستیم و قرار شد آخر ماه رمضان نتایج این مذاکرات و گفت‌وگوها اعلام شود.همچنین در سال گذشته عربستان سعودی اعلام کرده که براساس مصوبه کنفرانس اسلامی از هر هزار نفر یک نفر می‌تواند به حج تمنع اعزام شود که با توجه به جمعیت ایران این آمار تقریباً ۷۵ هزار نفر می‌شود لذا در حال مذاکره هستیم تا این آمار را افزایش دهیم.

مشاور رئیس جمهور افزود:‌ درخواست ما ۳۰ هزار نفر بیشتر از ۷۵ هزار نفر است بنابراین هر سهمیه‌ای که عربستان به ما می‌دهد از مردمی تاکنون در صف بوده‌اند برای حج تمتع دعوت می‌کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد: همچنین تا این لحظه همه کاروان‌های حج و تمتع ما شکل گرفته و قراردادهای مسکن و تدارکات و هواپیمایی ما به روز شده است و ما در حال حاضر منتظر هستیم که کشور عربستان اگر با درخواست ۳۰ هزار نفر ما موافقت کند اقدامات جدیدی انجام دهیم اما در رابطه با تعدادی که سال گذشته اعلام شده همه کارها انجام شده است.

۴۵۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.