مراسم بزرگداشت دکتر عبدالوهابی استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران پیشنهاد کرد: مسئولین دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تندیس استاد عبدالوهابی را به عنوان استاد نمونه در این دانشکده نصب کنند.

به گزارش ایسنا – منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مسلم بهادری در مراسم بزرگداشت دکتر میر عباس عبدالوهابی که امروز بعد از ظهر همراه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و مداحی در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار داشت: دکتر عبدالوهابی انسانی وارسته به تمام معنا بود و برای ما مشکل است بپذیریم چنین استاد بزرگواری از میان ما رفته است.

وی با اشاره به خصوصیات برجسته اخلاقی دکتر عبدالوهابی گفت: او انسانی عارف، خادم و در عین حال مخدوم بود و به همه عشق می ورزید و دانشجو ،همکار، استاد یا دیگری برای او تفاوتی نداشت و به علت علاقه ای که به مردم داشت تنها در خدمت مردم بود.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: در این ۳۰ سال که من دکتر عبدالوهابی را می شناختم هر وقت به هم برخورد می کردیم ارادت بسیاری داشتند چون من یکی از معلمینش بودم اما علاقه او فقط به من معطوف نبود؛ او همه انسان ها را دوست داشت.

دکتر بهادری افزود: این مساله همیشه برای من سوال بود که با وجود اینکه دکتر عبدالوهابی نه ثروت زیادی داشت و نه مقام سیاسی، چه چیز موجب این همه محبوبیت او شده بود که همه او را دوست داشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: دکتر عبدالوهابی از خواص روزگار بود، همه او را دوست داشتند و این تنها دلیلی است که این همه جمعیت را در این ساعت از روز به این مراسم کشانده است چرا که انسان های اینگونه فراوان نیستند.

در ادامه این مراسم دکتر حمید عمادی معاون آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر احمدرضا دهپور استاد دانشگاه و یکی از نزدیکترین دوستان مرحوم عبدالوهابی نیز در سخنانی به بیان شخصیت استاد پرداختند و یکی از دانشجویان دکتر عبدالوهابی قطعه شعری را که در سوگ استاد سروده بود؛ خواند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.