مراسم تجلیل از جایگاه معلم در استانبول برگزار شد

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۵:۱۵:۵۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با هفته معلم :

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- بمناسبت  گرامیداشت هفته معلم ، مراسمی با حضور کارکنان نهادهای ایرانی ،معلمین  و مربیان آموزشی مجتمع آموزشی فجر استانبول  و جمعی از ایرانیان مقیم ، در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمود حیدری ، سرکنسول کشورمان طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای معلمین و با تشریح  اهمیت امرتعلیم وتربیت در آموزه های دینی و اسلامی و فرهنگ و سنت ایرانی اظهار داشت : نامگذاری سالروز شهادت استاد شهید مطهری ، معلمی بزرگ که خدمات علمی و فرهنگی وسیعی را از خویش به یادگار نهاد  به عنوان روز معلم در کشورمان ، گویای ارزش و منزلتی است که دولت و ملت ایران برای معلمان و مربیان نسلهای آتی خود قائل است .
ایشان در ادامه از دست اندرکاران ابتکارات و فعالیتهای نوین در مجتمع آموزشی ایرانیان در استانبول همچون برگزاری جشنواره تشویق فجر ، پروژه علمی پل ماکارونی ، همنشینی ادبی ترنم عشق ، برگزاری مسابقات ورزشی و تهیه مجلات آموزشی تقدیر کرد  و بر ضرورت استفاده افزونتر از فرصتها تاکید نمود.
سرابی ، مدیر مجتمع آموزشی فجر نیز با تشکر از تلاشهای مجدانه معلمان و مربیان مجتمع طی سال آموزشی جاری ، از همکاری خانواده ها و انجمن اولیا و مربیان نیز تقدیر کرد.
اجرای سرود های مختلف توسط دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی ، دکلمه ، موسیقی و نماهنگ ، از بخشهای دیگر این مراسم بود
در پایان هدایایی نیز از سوی سرکنسول کشورمان به معلمان اهدا شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۷۱۵۵۵۶۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.