مراسم صبحگاه سراسری بسیج دانش آموزی برگزار شد/ رونمایی از کتاب پدافند غیرعامل

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مراسم صبحگاه بسیج دانش آموزی، صبح امروز با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل و جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، iبه مناسبت هفته پدافند غیرعامل و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، مراسم صبح‌گاه بسیج دانش آموزی، صبح امروز با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل و سردار ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد.
 
سردار جلالی طی سخنانی در این مراسم گفت: برای مقابله با تهدیدات دشمن، همیشه باید آمادگی لازم را داشته باشیم. باید در همین مرحله و از همین سنین روحیه رزمندگی، سلحشوری و پیروی از مقام معظم رهبری را تمرین کرده و دنباله‌روی راه شهدا باشیم و باید انقلابی شدن را تمرین کنیم .
 
رئیس سازمان پدافند غیرعامل خاطر نشان کرد: امروز در سراسر کشور، تهدیداتی وجود دارد. iبه فرموده مقام معظم رهبری ما ملتی هستیم که از دید دشمن iبه دلیل خواست‌های مستقل و اسلامی مهم هستیم و این نشانه قدرت ما است. ما باید دشمن را شناسایی و امکانات مقابله با تهدید را فراهم کنیم.
 
وی افزود: ان‌شالله با کمک بسیج و محوریت آموزش و پرورش بتوانیم دانش آموزان و محصلین کشور را در شناخت تهدیدات طبیعی و غیرطبیعی آموزش دهیم.
 
سردار ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله نیز در این مراسم گفت: سبب حمله همه جانبه دشمن iبه کشورمان این است که مردم ایران خواستار آزادی بودند و زیر بار ظلم نرفتند و خواهان این بودند که ثروت و منافع ملی در داخل کشور هزینه شود.
 
وی ادامه داد: اهداف دشمنان در اولین سال‌های انقلاب، تجزیه کشور و ایجاد نزاع قومی قبیله‌ای برای سقوط و تجزیه کشور بود، اما همه آحاد مردم در دفاع و حراست از این مرز و بوم در مقابل قدرت‌هایی که از لحاظ مالی، مادی، تسلیحاتی و فکری iبه ظاهر، برتر از ما بودند، جهاد کردند.
 
ذوالقدر خاطرنشان کرد: آن چه سبب پیروزی ما شد، ایمان راسخ و پیروی از فرمان امام راحل و دستورات مقام معظم رهبری بود.
 
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله در پایان تصریح کرد: امروز در دنیا می‌بینیم که بیداری کشورهای منطقه و حتی جهان، نشات گرفته از بیداری اسلامی ملت ایران است. امیدواریم همه در این راه قدم بگذارند و با پیوستن iبه بسیج، خود را با آرمان‌های شهدا معطوف سازند.
 
گفتنی است در این مراسم از کتاب پدافند غیرعامل برای آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی، رونمایی شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.