مربیان لیگ برتری پس از پایان هفته نوزدهم چه گفتند؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سه دیدار از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش ممتاز؛مربیان تیم های لیگ برتری در یایان هفته نوزدهم  درباره مسابقاتی که انجام دادند اظهار نظر کردند.

 فارس نوشت:دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان، گفت‌: پیروزی امروز روحیه تیم را برای دیدارهای آینده آماده و بهتر کرد.جناح چپ ما در نیمه اول مشکل داشت و روی سانترها خوب عمل نمی‌کردیم و به طور کلی در نیمه اول سبک بازی ما خوب نبود. در نیمه دوم اشکالات را برطرف کردیم و پس از گل اقدام به کنترل بازی کردیم تا به این پیروزی مهم دست پیدا کنیم حریفمان نیز موقعیت‌‌هایی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. ما از عملکرد بهترمان نهایت استفاده را بردیم.وی در مورد گروه ایران در جام جهانی، یادآور شد: تکنیک فوتبال ایران بالا است اما شاهد فاقد تاکتیک تیمی هستیم. چون در ایران حضور دارم دوست دارم شما در گروه‌تان دوم شوید اما این کار بسیار سخت است در کل فکر می‌کنم اسپانیا قهرمان جام جهانی خواهد شد.

عبدالله ویسی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل ملوان، گفت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و موقعیت‌های بسیار مناسبی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما متأسفانه بازیکنان‌مان قدر این فرصت‌ها را ندانستند تا حریف به گل اول بازی دست یافت.

به گزارش فارس وی افزود: بار دیگر روی ضربات ایستگاهی گل تکراری دریافت کردیم امروز اسیر هوش فوتبال ملوان شدیم چرا که آنها از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را کردند تا بتوانند به این پیروزی برسند. در این دیدار به هیچ وجه حتی فکر شکست را نمی‌کردیم.

مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از تساوی یک بر یک به ایسنا گفت: تیم ما بسیار خوب بازی کرد اما هنوز حساسیت‌های ذهنی بازیکنان آنقدر بسیار است که حتی بازیکنان بزرگ ما تمرکز ندارند. ما از هر لحاظ بهتر از تیم مس بودیم و براساس آمار شش موقعیت گل ایجاد کردیم و موقعیت گل تیم مس دو تا بود.وی افزود: خوشبختانه روند فنی تیم ما رو به رشد است و امیدوارم در این هفته بتوانیم آرام آرام موارد تاکتیکی را در تیم خود نهادینه کنیم. در این بازی مستحق سه امتیاز بودیم و گلی که دریافت کردیم از روی اشتباهات فردی بود.

به گزارش ایسنا،آتیلا حجازی مربی تیم فوتبال مس کرمان هم گفت: در بازی قبل متحمل یک شکست دور از انتظار برابر پرسپولیس شدیم که همین امر ریکاوری روحی بچه‌های ما را سخت می‌کرد، اما به هرحال بچه‌ها به اهمیت این بازی واقف بودند و در نیمه اول هر دو تیم یک بازی سردرگم را به نمایش گذاشتند و ما روی یک سانتر معمولی ذوب‌آهن گل اول را دریافت کردیم که اصلا من این سانتر را یک موقعیت نمی‌دانم.وی افزود: در نیمه دوم یک بازی هیجان‌انگیز را مردم شاهد بودند و ما در این نیمه حاکم توپ و میدان بودیم و شایسته کسب هر سه امتیاز را داشتیم. ۱۱ هفته به پایان لیگ مانده و با توجه به فشردگی بازی‌ها، در این ۸ بازی که ما در خدمت تیم مس بودیم، اعتقاد دارم بچه‌ها ما خوب کار کردند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.