مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی برگزار می شود

هفدهمین مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی امروز ۱۹ تیر ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله نهایی هفدهمین المپیاد غیر متمرکز علمی کشور ۲۰ تا ۲۲ تیر ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

بنابراین گزارش، مرحله نهایی المپیاد غیر متمرکز علمی دانشجویی کشور در ۱۵ کد رشته امتحانی شامل زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق علوم اقتصادی، شیمی، فیزیک، زیست شناسی آمار، برق، شیمی، عمران، مکانیک، رایانه و کشاورزی (گرایش زراعت و اصلاح نباتات) برگزار می شود.

در این گزارش آمده است: این آزمون از ساعت ۸ الی ۱۷ سه شنبه تا پنج شنبه برگزار می شود و داوطلبان برای شرکت در آزمون باید کارت شناسایی به همراه داشته باشند.

* ۱۵ نفر برگزیده بدون کنکور وارد کارشناسی ارشد می شوند
در ادامه این گزارش آمده است، بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور به نفرات اول تا سوم مرحله نهایی المپیاد بورس وزارت علوم و در صورت قبولی می توانند از مزایای همچون طرح سربازی دانشجوی نظام وظیفه، بورس بنیاد و امکانات آن و همچنین انتخاب هیات علمی استفاده کنند.

در این گزارش آمده است: همچنین ۱۵ نفر اول برگزیدگان مرحله نهایی می توانند بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد با توجه به رشته المپیاد در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند و همه دانشجویان شرکت کننده در این المپیاد به دفاتر استعدادهای درخشان استان های محل تحصیل خود معرفی  خواهند کرد./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.