مردمان بافق عاشقانه فوتبال رادوست دارند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

افشین پیروانی در گفت و گو با خبرنگار فارس، در خصوص عقد قرارداد با تیم پیشینه بافق یزد اظهار داشت: در صحبت‌هایی که با عسگری و طلایی دو تن از مسئولان باشگاه سنگ‌آهن بافق و طلایی عضو هیئت مدیره و مدیر عامل داشتم قرار شد این مسئولیت را بپذیرم.

وی در پاسخ به سؤالی که چه شد به تیم‌های لیگ برتری نرفتید و به لیگ یک رفتید، گفت: در فوتبال یک سری مسائل کاری وجود دارد و یک سری مسائل فوتبالی. چندان قابل توجه نبود که به آن پیشنهادهایم جواب بدهم. احساس نمودم در این تیم که جوانان خوب و مردمی خونگرم دارد می‌توانم کمک کنم تا به جایی برسد. درست است در برخی از پست‌ها مشکلاتی داریم؛ اما برای من مسائل دیگری نیز مهم بود.

پیروانی ادامه داد: آقای عسگری و طلایی از دوستان بسیار خوب من می باشند. هواداران تیم بافق هم مردمانی می باشند که فوتبال را عاشقانه دوست دارند و به همین دلیل می‌خواهم با کمک آنها در این تیم به هدفم برسم. کار بسیار سخت است و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: اگر اتفاق خاصی پیش نیاید در نیم فصل ۵ بازی را جذب می‌کنیم. بالاخره تیم با سلیقه آقای کریمی بسته شده و متاسفانه موفق نبودند و باید بیشتر تقویت شویم تا به جایگاه بهتری برسیم. به نظر من فرقی نداشت که من امروز این مسئولیت را قبول کنم یا پس از بازی مس سرچشمه که روز جمعه برگزار می‌شود.

یک روز سریعتر آمدم تا کمک کوچکی به این تیم داشته باشم و جواب اعتماد‌ها را با کمک بازیکنان و مسئولین و تلاش بازیکنان بدهم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.