مرد شکاک روزانه سطل زباله را چک می کرد!

زن جوان در دادگاه گفت: شوهرم آن‌قدر بددل و بدبین است که وقتی به منزل می‌آید سطل زباله را زیر رو می‌کند تا مبادا کسی به منزل ما آمده باشد و من از او پنهان کرده باشم. دیگر نمی‌خواهم با او زندگی کنم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، زوج جوانی در دادگاه خانواده حضور یافتند و درخواست طلاق زن جوان را به قاضی دادگاه ارائه کردند. زن جوان که ۲۸ سال سن داشت در ابتدای جلسه دادگاه خطاب به قاضی گفت: شوهرم بسیار بددل و شکاک است. در طول دو سالی که از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد با رفتارهایش من را به یک بیمار عصبی تبدیل کرده است.

وی در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، ادامه داد: در دوران نامزدی‌مان برخی از رفتارهای همسرم برایم قابل درک نبود اما تصور می‌کردم به دلیل علاقه‌ای که به من دارد اینگونه رفتارها را انجام می‌دهد.

زن جوان بیان کرد: شوهرم زمانی که از سر کار به منزل باز می‌گردد سطل زباله را زیر رو می‌کند و اگر به زباله‌ای مشکوک شود بی‌دلیل فریاد می‌زند و فکر می‌کند کسی به دیدن من آمده و به او اطلاع نداده‌ام، در صورتی که حتی اگر مادرم هم به دیدنم بیاید با تماس تلفنی به او اطلاع می‌دهم تا وقتی به منزل می‌آید عصبانی نشود.

وی با اشاره به اینکه شوهرم حتی برخی مواقع زمان رفتن به سر کار درب منزل را قفل می‌کند، افزود: متاسفانه شوهرم آن‌قدر بدبین است که تصور می‌کند به محض اینکه از خانه خارج می‌شود من هم بدون اجازه او به دیدن دوستان و اقوام می‌روم یا کسانی را به خانه می‌آورم، در حالی که در طول دو سالی که ازدواج کرده‌ایم شاید دو بار اقوام و دوستانم را دیدم، ادامه زندگی با شوهرم به معنای دیوانه شدن تدریجی من است.

در ادامه جلسه دادگاه شوهر این زن که ۳۸ سال داشت، اظهارکرد: همسرم آنقدر مساله را بزرگ می‌کند که همه تصور می‌کنند من شکنجه‌اش می‌دهم در صورتی که من به همسرم علاقه دارم و فقط می‌خواهم او در آسایش زندگی کند.

وی گفت: اگر من به او اجازه نمی‌دهم از منزل برای خرید بیرون برود تنها دلیلش این است که نمی‌خواهم اذیت شود من همه چیز را برای راحتی او فراهم می‌کنم.

مرد جوان مدعی شد: اگر به همسرم می‌گویم با دوستانت رفت و آمد نکن به این دلیل است دوستانش به زندگی ما حسادت می‌کنند و نمی‌توانند علاقه من نسبت به او را درک کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همسرم علاقه دارم و نمی‌خواهم از او جدا شوم. هر کاری که بخواهد انجام می‌دهم به شرطی که از طلاق منصرف شود.

در پایان جلسه دادگاه زن جوان افزود: من نمی‌خواهم با شوهرم به زندگی ادامه دهم زیرا او رفتارهایش غیرعادی است او بیمار است و باید معالجه شود، هیچ‌گونه ادعای مالی نسبت به شوهرم ندارم و تنها خواهان حکم طلاق هستم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان حکم طلاق آنها را صادر نکرد و وقتی دیگر را برای رسیدگی به پرونده تعیین کرد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.