مرد گرگ‌نما راهی ژاپن شد+عکس

گروه سازنده قسمت دوم اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «وولورین»، با پایان فیلم‌برداری صحنه‌های استرالیا راهی لوکیشن‌‌‌های کشور ژاپن شدند.

خبرگزاری فارس: مرد گرگ‌نما از سیدنی راهی ژاپن شد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، بخش اصلی قصه «وولورین» در کشور ژاپن رخ می‌دهد و فقط حدود ۱۵ دقیقه از آن اختصاص به لوکیشن‌های استرالیا دارد.

 

 

 

تهیه کنندگان این اکشن ماجراجویانه، اولین عکس‌های فیلم را که اختصاص به لوکیشن‌های شهر سیدنی در استرالیا دارد، در اینترنت منتشر کردند.

هیو جکمن بازیگر اصلی فیلم که در آن در نقش ابرقهرمان قصه ظاهر می‌شود، در این فیلم با ریلا فوکوشیما بازیگر ژاپنی هم‌بازی است.

این بازیگر آسیایی هم در شهر سیدنی حضور داشت تا در چند صحنه مهم فیلم در کنار هیو جکمن، در مقابل دوربین فیلم‌برداری ظاهر شود.

«هیو جکمن» در این مجموعه فیلم در دو نقش کاراکتر «لوگان/ وولورین» بازی می‌کند. او یک مرد معمولی به نام لوگان است که در مواقع خطر، تغییر هویت داده و تبدیل به مرد گرگ‌نما (وولورین) می‌شود.

خط اصلی قصه قسمت دوم فیلم در ارتباط با سفر کاراکتر وولورین به ژاپن است، تا در این محل زیر نظر یک استاد و سلحشور سامورایی تعلیمات رزمی را ببیند.

جیمز منگولد کارگردان فیلم، آن را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از کریستوفر مک کواری و مارک بامباک می‌سازد. هیرویوکی سانادا بازیگر مطرح ژاپنی هم یکی از نقش‌های مهم فیلم را به عهده دارد.

قسمت اول فیلم با نام «سرچشمه‌های مردان ایکس: وولورین» در سال ۲۰۰۹ تولید شد. کارگردان این فیلم گاوین هود فیلم‌ساز اهل آفریقای جنوبی بود.

این فیلم به نوعی پیش‌درآمدی بر قصه مجموعه فیلم علمی – تخیلی «مردان ایکس» بود، که به بررسی زندگی کاراکتر مرگ گرگ‌نما در دوران جوانی می‌پرداخت.

فیلم با هزینه ۱۵۰ میلیون دلاری خود موفق به فروش ۳۷۳ میلیون دلاری در کشورهای مختلف جهان شد. سهم سینماهای آمریکا از این رقم، حدود ۱۸۰ میلیون دلار بود.

«وولورین» برای نمایش عمومی در ۲۶ ژولادی سال ۲۰۲۲ آماده می‌شود.

فرهنگی هنری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.