مریم کاظمی با ˝غول بزرگ مهربان˝ به تالار هنر می‌رود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مریم کاظمی تازه‌ترین نمایش خود را با عنوان ˝غول بزرگ مهربان˝ و نقش‌آفرینی حسین محب اهری از هفته اول آذرماه سال‌جاری در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ نمایش “غول بزرگ مهربان” که توسط دیوید وود و بر اساس اثر روالد دال نوشته شده و سیدحسین فدایی حسین آن را به فارسی ترجمه کرده، این روزها توسط گروه تئاتر مستقل برای اجرا آماده می‌شود.

حسین محب اهری، مریم کاظمی، جواد اعرابی، میترا کریم‌خانی، پریسا فلاح‌زاده، عماد سالکی، نازنین صفا، بهروز مهرعلیان، حمید فتوحی، حسین صفا، مهدی رحیمی و حسام کلانتری از جمله بازیگران این نمایش می باشند.

ماجرای این غول مهربان در این نمایش از آنجا آغاز می‌شود که در جشن تولد یاسمن، بچه‌ها تصمیم می‌گیرند نمایش غول بزرگ مهربان را بازی کنند.

نمایش “غول بزرگ مهربان” نمایشی سراسر فانتزی و حرکت است که به صورت زنده و عروسکی آماده شده و قرار است از هفته اول آذر برای کودکان و نوجوانان در تالار هنر اجرا شود.

طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدی‌زاده، موسیقی فرید نوایی، طراحی عروسک و ماسک را سهیلا باجلان، طراحی و ساخت کلاه گیس را افسانه قلی‌زاده، عکاس سیامک زمردی مطلق، طراحی لباس را لادن نصرالهی و طراحی پوستر و بروشور نمایش را پریسا فلاح زاده و عماد سالکی بر عهده دارند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراد زمانی و مریم الهامیان به عنوان دستیاران کارگردان، مهری کشوری، احمد دهقان و نادر حسین‌دوست به عنوان مدیران صحنه همکاری دارند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.