مزایده عکس‌های هدیه تهرانی

جام جم آنلاین: بر اساس رای دادگاه عمومی تهران رأی ۱۳۲ عدد قاب حاوی عکس‌های اورجینال هدیه تهرانی به لحاظ ارتکاب جرم صدور چک بلامحل، دوم مردادماه به مزایده گذاشته خواهد شد.

ماجرای برگزاری نمایشگاه عکس هدیه تهرانی، بازیگر مشهور سینما به آذرماه ۱۳۸۸ بازمی‌گردد که با حاشیه‌های فراوانی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

تهرانی که در سال‌های اخیر در پروژه‌های سینمایی اندکی نقش آفرینی کرده است، در آن نمایشگاه میزبان اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر ریاست جمهوری هم بود که به شایعاتی درباره پرداخت وام و … هم به این هنرمند منجر شد.

بعد از این نمایشگاه، بهزاد فراهانی پور طراح و مجری نمایشگاه عکس‌های هدیه تهرانی برای کشیدن چک بی‌محل از او شکایت می‌کند.

مبلغ این چک‌ها ۴۶ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۶۲۷ تومان بوده است و تهرانی هم تنها اموال خود را فقط تعدادی قاب عکس که در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده، معرفی کرده است.

بنابر این و براساس تشریفات اجرای حکم، قاب‌عکس‌ها توقیف و ارزیابی شده و از طرف شعبه سه اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب‌ ونک به مزایده گذاشته خواهد شد.

در صورتی که خریداری پیدا شود، در قبال مبلغ تعیین شده، طلب فراهانی پور وصول می‌شود. در غیر این صورت هدیه تهرانی برابر حکم صادره دادگاه محکوم به پرداخت مبلغ تعیین شده از سوی دادگاه خواهد بود.

این اموال منقول شامل عکس‌های اورجینال هدیه‌ تهرانی با نام‌های خلیج‌فارس، برگ و یخ، صدف، ماسه، ماهی و آب است که قیمت ارزیابی شده اموال جهت پایه مزایده براساس نظر کارشناس دادگستری به میزان ۴۱۲ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال ارزیابی شده است.

جالب است آگهی مزایده اموال منقول هدیه تهرانی در یکی از روزنامه‌ها در هفتم تیر به چاپ رسیده است.

به نظر می‌رسد باید همچنان منتظر حاشیه‌های دیگری از این ستاره سینما باشیم.

بامداد محمدی -‌ جام‌جم


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.