مسابقه انیمیشن پهپاد آمریکایی

جام جم آنلاین: مسابقه طرح و ایده انیمیشن پهپاد برای تولید محصولاتی در این زمینه توسط دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار می‌شود.

 به گزارش جام جم آنلاین، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام کرده است که قصد دارد انیمیشن‌های حداکثر دو دقیقه‌‌ای با موضوع «پهپاد آمریکایی» تولید کند و به همین منظور مسابقه طرح و ایده انیمیشن «پهپاد آمریکایی» را برگزار می‌کند.

این دبیرخانه در اطلاعیه‌ای از علاقه‌مندان و هنرمندان خواست تا طرح‌ها و ایده‌های خود درباره پهپاد آمریکایی را با قالب‌های مختلف طنز، فانتری، سمبلیک و … به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی عمار، ارائه طرح و ایده برای عموم آزاد است و اولویت با طرح‌ها و ایده‌هایی است که از کمترین دیالوگ استفاده کرده و در انتقال مفهوم بیشتر تکیه بر تصویر داشته باشد.

طرح‌های برگزیده با حمایت دبیرخانه این جشنواره تولید می‌شود و محدودیتی در تعداد طرح‌های ارائه شده توسط هر نفر وجود ندارد.

بنابر این گزارش جوایز این مسابقه برای برندگان اول تا سوم به ترتیب یک سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی است.

مهلت ارائه طرح‌ها و ایده‌ها تا ۱۵ خرداد است و متقاضیان پس از دریافت فرم ثبت نام و تکمیل، آن را به آدرس ammarfilmfest@gmail.com ایمیل نموده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۹۶۰۴۷۷ تماس حاصل نمایند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.