مساجد منطقه ۲۲ فضایی برای ارائه همزمان فعالیتهای مذهبی، فرهنگی و اجتماعی می شوند

شهردار منطقه ۲۲ گفت: چنانچه همکاری و هماهنگی نهادهای فرهنگی و مذهبی نباشد، شهرداری در ارائه خدمات اینچنینی به شهروندان موفقیت چندانی نخواهد داشت.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مرادی در مراسم افتتاح ساختمان جدید ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر نیک نژادافزود: با توجه به رویکرد دکتر قالیباف شهردار بسیجی تهران، مبنی بر لزوم همکاری بسیج  و شهرداری برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در مناطق شهرداری، در تامین فضاهای کالبدی و بخش نرم افزاری، گام خوبی برداشته است. با تعاملات خوبی که میان شهرداری منطقه و مجموعه سپاه در جریان است، همچنین با توجه به پتانسیلهای موجود در منطقه، سعی کردیم اراضی مورد نیاز را به منظور احداث فضاهای لازم برای نواحی، حوزه ها و پایگاههای بسیج سطح منطقه در اختیار آنها قرار دهیم.  
 
وی با اشاره به اینکه تا همکاری و هماهنگی نهادهای فرهنگی و مذهبی نباشد، شهرداری در ارائه خدمات این چنینی به شهروندان موفق نخواهد بود،  خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کمک شورای فرهنگی منطقه، بحث تهیه طرح جامع فرهنگی منطقه ۲۲ به سرانجام رسید؛ طرحی که شامل فضاهای مختلف فرهنگی و مذهبی در منطقه است. همچنین با تدوین تفاهم نامه ای، مقرر شده در هر یک از مساجد منطقه، فضایی برای فعالیت پایگاههای بسیج در نظر گرفته شود که با چنین اتفاق خوشایندی، افزون بر تامین فضاهای کالبدی در این زمینه، با صرف حداقل اعتبار و هزینه اینگونه فضاها را در اختیار خواهیم داشت.
وی گفت: با این رویداد مساجد منطقه ۲۲ فضایی مشترک برای ارائه فعالیتهای مذهبی، فرهنگی و اجتماعی می شوند و در اختیار شهروندان قرار می گیرند. شهرداری همچنین در بحث تامین بخشی از هزینه احداث مساجد نیز وارد شده تا کمک کند در شهروندان منطقه در افق طرح تمامی فضاها و سرانه های فرهنگی را در اختیار داشته باشند.  


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.