مستر کلاس آهنگ‌سازی در ارسباران برگزار می‌شود

۱۹م دیماه ،

مستر کلاس آهنگ سازی با حضورامیرمهیار تفرشی پور، هفتم بهمن در ۴ جلسه در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، امیرمهیار تفرشی پور، دانش آموخته کنسرواتور”اسبیرگ” دانمارک(لیسانس نوازندگی پیانو و پداکوژی ۱۳۷۹)، کالج ترینتی لندن و دانشکده موسیقی و هنرهای دراماتیک گیلدهال(لیسانس آهنگ سازی ۱۳۸۱ و فوق لیسانس آهنگ سازی ۱۳۸۳) و در حال حاضر مشغول اتمام پروژه دکتری آهنگسازی مدرن از دانشگاه برونل انگلستان است.

پیش از این تفرشی، مستر کلاس های متعددی را برگزار کرده و همکاری نزدیکی با آنسامبل های(گروه موسیقی) گوناگونی داشته است. همچنین وی آثاری چون «کنسرتو برای هارپ» و «تصاویر کودکی» (برنده جایزه اول بینال آهنگسازی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران) را تصنیف و در کشورهای دانمارک، انگلستان، آمریکا، کانادا، برزیل، ترکیه و … اجرای برنامه داشته است.

باشگاه موسیقی تهران، عنوان برنامه ای است که تاکنون نشست های تخصصی موسیقی ، برزگداشت هنرمندان برجسته کشور در عرصه موسیقی، رونمایی و نقد آلبوم های موسیقی و …را در فرهنگسرای ارسباران برگزار کرده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.