مستند «خاطراتی برای تمام فصول» و پروژه «نورالدین پسر ایران» رونمایی شد

۴ م دیماه ،

طی مراسمی در موزه صلح/

سینماپرس-گروه تلویزیون/ مستند «خاطراتی برای تمام فصول» و پروژه «نورالدین پسر ایران» با حضور مدیران شبکه یک، جمعی از مسئولان و سازندگان فیلم صبح امروز در موزه صلح رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس،مراسم رونمایی فیلم مستند «خاطراتی برای تمام فصول» و پروژه «نورالدین پسر ایران» با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما، محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، حبیب والی نژاد مدیر گروه حماسه و دفاع مقدس شبکه یک، مصطفی و مرتضی رزاق کریمی کارگردان و تهیه کننده مستند«خاطراتی برای تمام فصول»، نورالدین عافی نویسنده کتاب«نورالدین پسر ایران» جمعی از جانبازان و عوامل سازنده مستند «آخرین روزهای زمستان» و جمعی از نمایندگان رسانه ها در موزه صلح تهران برگزار شد.

در در این مراسم با پخش تصاویری از برنامه «دا» و پروژه «نورالدین پسر ایران» از نورالدین عافی نویسنده این کتاب نیز تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بخش دیگری از مراسم سردار انصاری، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران، از دست‌اندرکاران مجموعه مستند داستانی «آخرین روزهای زمستان»‌ تقدیر به عمل آورد.

در قسمتی از برنامه بخش هایی از مستند «خاطراتی برای تمام فصول» برای اهالی رسانه، جانبازان شرکت کننده در این مستند و دیگر مهمانان به نمایش در آمد.

مستند «خاطراتی برای تمام فصول» کاری ازگروه حماسه و دفاع شبکه یک سیما است که قرار است جایگزین مجموعه «آخرین روزهای زمستان» شود به مشکلات و مسائل جانبازان شیمیایی می‌پردازد. این مجموعه مستند را مرتضی ‌رزاق‌کریمی تهیه‌کنندگی و مصطفی رزاق‌کریمی کارگردانی کرده است. در این مستند ناگفته هایی از داستان درمان مصدومان شیمیایی ایرانی در کشور اتریش در دروان جنگ تحمیلی را به تصویر کشیده است. این فیلم مستند در ۵ قسمت تولید شده و از این هفته روزهای جمعه ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه از شبکه یک سیما پخش میشود.

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۴۳۶


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.