مسیح علی‌نژاد: نفاق خودمان را آشکار کنیم / پونه قدوسی: با خانواده تاج زاده در یک قایق هستیم

۲۰م دیماه ،

اعتراف و پیشنهاد همکار شیرین عبادی به منافقین نوظهور

شتر باشگاه در خانه همه می‌خوابد پس نترسید نترسید ما همه مثل هم هستیم. خود واقعی مان را به خاطر قضاوت ، سانسور و انکار نکنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران: در هفته قبل  روشنگری از انقلاب ایدئولوژیک در میان برخی از اصلاح طلبان و رونمایی از پشت نقاب نفاق به سبک منافقین در میان اعضای خانواده تشکیلات منحله موسوم به سازمان مجاهدین انقلاب واکنش های قابل تاملی را در بین  اردوگاه فتنه گران به نمایش گذاشته است.

طیف مدعی خط اسلام و امام که اکنون پس از قبل سه دهه  از انقلاب بریده و در زمین دشمن دست و پا می زنند شبکه های اجتماعی غربی را حیاط خلوت خود می پندارند غافل از آنکه نمایش کاملی از  انحطاط از دستورات بنیادی دینی و اعتقادی را در پیش افکار عمومی به معرض قضاوت گذاشته اند.

جماعت متوهمی که می پندارند باید مردم نیز آنها را در این پس رفت و عقب نشینی همراهی کنند و نه آنکه به رفتارهای منزجر کننده و مبتذل شان که در فضای عمومی انجام می دهند اعتراضی صورت گیرد.
 
مسیح علی نژاد که مدتها به صورت رقت انگیزی به عملگی در رسانه های غربی ها مشغول است در حرکتی انفعالی با اشاره به افشا انحطاط اخلاقی در خانواده سازمان مجاهدین انقلاب از آنان خواسته تا نفاق را کنار بگذارند و هویت واقعی استحاله شده خود را همانگونه که هست با مخاطبان در میان بگذارند.

علی نژاد با اشاره به افشاگری هفته قبل باشگاه خبرنگاران با اعتراف به حقیقت تغییر منافق گونه ایدئولوژی انقلاب در میان اصلاح طلبان خطاب به آنان می نویسد :” روزی که باشگاه خبرنگاران جوان عکس های مرا تحت عنوان انحطاط اخلاقی منتشر کرد چقدر سرزنش شدم از دوستان که چرا عکسهایم را در فیسبوک می گذارم. امروز که دیدم  سراغ عکسهای دختر تاجزاده رفتند و دوباره به خیال خویش افشاگری کردند اعتراف می کنم که برای تک تک مان اژان گذاشته اند. “

همکار شیرین عبادی در پادویی برای غربی ها در انتها می افزاید :” شتر باشگاه در خانه همه می خوابد پس نترسید نترسید ما همه مثل هم هستیم(شعار مطرح شده از سوی مسیح علی نژاد بر وزن همان شعاری است که، مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین، خطاب به فتنه گران در سال ۸۸ مطرح کرد و خطاب به پیاده نظام‌های صهیونیست‌ها و منافقین در تهران گفت: “نترسید نترسید ما همه با هم هستیم”). از دید انها منحرف اخلاقی و از دید خودمان مشغول یک زندگی معمولی هستیم. خود واقعی مان را به خاطر قضاوت ،  سانسور و انکار نکنیم. “

گفتنی است اعترافات علی نژاد خطاب به خانواده تاجزاده با استقبال  کارمند پر حاشیه بی بی سی همراه شده است به طوری که پونه قدوسی از مجریان تابلودار و معروف بی بی سی در  رفتارهای غیر متعارف اخلاقی با حمایت از عملکرد خانواده اصلاح طلبان استحاله یافته اظهار داشته است :” من مخلص  زندگی بی بند و بار و دل پر جرأت آنها ( خانواده تاج زاده ) هم هستم دیگر ما همه سوار یک قایق هستیم که کسی نمی تواند مارا غرق کند ! “


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.