مسکن مهر نیاز به ارزیابی مجدد دارد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون عمران گفت: نوسانات قیمت مسکن در بازار سبب شد در ادامه اجرای طرح مسکن مهر ارزیابی و بررسی علمی و دقیقی صورت بگیرد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نبی‌اله احمدی نماینده مردم فارس و داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکن مهر تاثیر چندانی در بازار آزاد مسکن نداشته است، اظهار داشت: طرح مسکن مهر از لحاظ کاهش قیمت و تاثیر در بازار آزاد چندان موفق عمل نکرد ولی از لحاظ خانوار شدن قشر جوان تاثیر بسزایی داشت.

وی افزود: نوسانات قیمت مسکن ناشی از تورم و ناهمگنی اقتصاد کشور بوده است و ارتباط چندانی با پروژه مسکن مهر نداشت.

احمدی با بیان اینکه اجرای طرح مسکن مهر باید ادامه یابد، تصریح کرد: اولین اقدام دراین راستا اتمام پروژه‌های نیمه تمام موجود است و هم چنین جهت ساخت و ساز جدید لازم است هم از لحاظ فنی و مهندسی و هم از لحاظ تسهیلات فرهنگی و اجتماعی ارزیابی مجدد و بررسی علمی تری صورت گیرد.

نماینده مردم فارس و داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در مسئله مسکن مهر واقع بین باشیم، متوجه می‌شویم در کنار این که اجرای این طرح در بسیاری از مناطق با موفقیت همراه بوده است. اما در حوزه‌های مختلف بخصوص کلانشهرها ضعیف بدون نظارت کافی به مرحله اجرا رسید ولی اذعان داشت: برای اینکه مسکن مهر در تهران نتیجه دلخواه را دهد لازم است در قالب مسکن مهر اما ارزانتر و در داخل شهر تهران طرحی اجرایی شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.