مشخصات فنی گیرنده‌های دیجیتالی فراسو

۰۲م آذر ،

شرکت فراسو به عنوان تنها برند و تولید کننده ئ داخلی , سرمایه گذاری ویژه ای را در زمینه ئ دستگاه های دیجیتال انجام داده و با قدرت وارد بازار تولید دستگاه های گیرنده دیجیتال و تلویزیون ها و مانیتورهائی با گیرنده دیجیتال داخلی شده است . تصاویری که در حال حاضر در تلویزیون ملاحظه می کنیم ، آنالوگ است . در تلویزیون آنالوگ ، شبکه های تلویزیونی با فرستنده های زمینی آنالوگ به آنتن تلویزیون ما می رسد و تنها وسایل لازم برای دریافت سیگنالهای تلویزیونی آنالوگ ، آنتن مناسب و استاندارد است . در این سیستم تعداد شبکه های تلویزیونی قابل ارائه بسیار محدود و این شبکه ها کیفیت پایینی را هم دارا می باشند . همچنین این سیستم ( سیستم آنالوگ ) مشکلات همیشگی مانند مشکل تنظیم آنتن , تاثیر آب و هوا و شرایط محیطی بر روی کیفیت تصاویر , تعداد کم کانال ها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می گیرد ( عمده ترین سرویس قابل ارائه روی شبکه های آنالوگ تله تکست می باشد ) , را داشته است .
FDR-212 به عنوان اولین گیرنده دیجیتال فراسو به بازار عرضه شده است , که دارای ۳ ورژن بدون کابل و آنتن ( FDR-212i ) , با کابل ( FDR-212iC ) , و با کابل و آنتن ( FDR-212 iAC ) بوده است . منظور از کابل , کابل HDMI همراه با محصول می باشد و آنتن هم یک آنتن دیجیتال رومیزی همراه دستگاه است , که در داخل پکیج گیرنده قرار می گیرد .
farrssoo digi.jpg
مدل FDR-215 دومین مدل عرضه شده توسط شرکت فراسو می باشد که در دو ورژن تولید شده است . یک مدل دارای خروجی اچ دی و کابل HDMI در داخل پکیج ( FDR-215H ) و ورژن دیگر بدون خروجی اچ دی ( FDR-215S ) . تنها مدل در میان گیرنده های فراسو می باشد که بدون خروجی اچ دی عرضه شده است . مدل ۲۱۵ FDR- دارای پردازنده ئ قدرتمند تر و دکمه های بیشتر بر روی دستگاه می باشد , همچنین نرم افزار آن نیز تقویت شده است و آخرین مدل گیرنده دیجیتال فراسو مدل FDR-217 می باشد , که در مقایسه با مدل های قبلی ارتقائ مناسبی داشته و از لحاظ ظاهری هم شکیل تر شده است و آرم شرکت فراسو بر روی آن روشن شده و نمای خوبی را دارا می باشد .
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت لاوان مراجعه فرمایید.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.