مشهد میزبان ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی خودرو

مشهد میزبان ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی خودرو

عصر خودرو : دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته، با حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران در مشهد؛مهندس سید محمد سیدی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته اظهار داشت: در شرایطی که بحرانهای اقتصادی در سراسر دنیا به چشم می خورد و کارخانه های بزرگ خودروسازی با این بحران مواجه شده اند اما هنوز صنعت خودرو یکی از مهمترین و پردرآمدترین صنایع در این زمینه به شمار می آید و بخش عظیمی از اشتغال را به خود اختصاص داده و هزاران نیروی کار ایرانی در صنایع وابسته به این رشته صنعتی، مشغول کارند .
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در ادامه با اشاره به گستردگی صنعت خودرو افزود: این صنعت به دلیل ارتباط با بیش از ۶۰ صنعت دیگر از اجزاء مهم و جدایی ناپذیر تجارت و صنعت جهانی به شمار می رود به طوریکه در ساخت خودرو ، مجموعه ای از تکنولوژی رشته های مختلف صنعتی، طراحی، مدیریت و اقتصاد به کار رفته است.
وی در ادامه، برگزاری نمایشگاه های خودرو در کشور را دارای اهمیت ویژه ای عنوان کرد و گفت: حمایت از تولیدات ملی و گسترش صنعت خودروسازی بومی در ایران، ضرورت برگزاری نمایشگاه خودرو را بیش از پیش برای مسوولین ایجاد نمود.
سیدی اظهار داشت: در دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو ۱۰ شرکت خارجی و ۱۵۰ شرکت داخلی در فضایی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع فضای مسقف و۱۰ هزار متر مربع فضای باز به ارائه توانمندی های خود می پردازند.
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در ادامه افزود: شرکت های داخلی از استانهای؛ تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان و خراسان رضوی در کنار نمایندگانی از چین، کره جنوبی، ترکیه، تایوان، برزیل، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا جدیدترین دستاوردهای خود در صنعت خودرو را به نمایش می گذارند.
وی شرکت های خودروسازی، ساخت و تولید قطعات خودرو و ساخت و تولید تجهیزات تعمیرگاهی را از جمله زمینه های فعالیت شرکت های حاضر در این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: روان ساز و روغن، شرکت های لیزینگ خودرو، رنگ اتومبیل، صنعت تایر ، طراحی مهندسی، سیستم ایمنی اتومبیل، سیستم های صوتی، ماشین آلات راهسازی، نشریات تخصصی نیز از دیگر فعالیت های شرکت کنندگان در این نمایشگاه است.
سیدی از برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک در دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو خبر داد افزود: امسال همزمان با این نمایشگاه، اولین نمایشگاه ملی خودروهای کلاسیک و آنتیک، با حضور بیش از ۵۰ خودرو قدیمی برگزار می شود.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته ۱۳ الی ۱۷ شهریور ماه، از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصین و علاقه مندان است.

سه شنبه ۱۴ شهریور   ۱۱:۴۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.