مشکلات ذوب‌آهن به‌دلیل محافظه‌کاری است

علیرضا ذاکر اصفهانی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در استانداری اصفهان تصریح کرد: تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در سالهای اخیر در عرصه بین المللی از اقتدار خوبی برخوردار بوده اند.

وی افزود: تیم فوتبال سپاهان توانست موفقیت خود را ادامه دهد اما ذوب آهن به دلیل سوء مدیریت و ضعف در این بخش نتوانست انتظارات را برآورده کند.

به گزارش ایرنا ، استاندار اصفهان با ابراز تاسف از اینکه فضای ورزش تحت تاثیر منازعات سیاسی و مدیریتی قرار گرفته است، گفت: ورزش یک پدیده اجتماعی است و نباید نسبت به آن نگاه سیاسی و جناحی داشت.

وی با بیان اینکه سال گذشته با مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره مشکلات باشگاه ذوب آهن بصورت تلفنی مذاکره کردم، گفت:مشکلات باشگاه ذوب آهن نرم افزاری است و مسوولان شرکت ذوب آهن باید این مشکلات را برطرف کنند.

ذاکر اصفهانی بابیان اینکه ” باشگاه سپاهان و ذوب آهن اصفهان به مردم تعلق دارد”، گفت: نباید این باشگاه ها را با برخی تصمیم های اشتباه تضعیف کرد.

وی تصریح کرد: با ملاحظه کاری،سانسور و خودسانسوری مشکلات حل نمی شود و جامعه بدون پرده پوشی باید در جریان مشکلات باشگاه های استان قرار گیرد.

ذاکر اصفهانی گفت :تصمیم هایی که برای این باشگاه ها گرفته می شود باید بدون حب و بغض سیاسی باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.