مشکلات وام ازدواج به مجلس کشیده شد

۰۳م اسفند ،

بینا- نائب رئیس دوم فراکسیون جوانان مجلس از بررسی با قید فوریتی مشکلات وام ازدواج در مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: درهفته آینده جلسه ای تشکیل خواهد شد و در فراکسیون جوانان مجلس مسائل و مشکلات وام ازدواج مورد بررسی قرار می گیرد و به شکل فوریت این مسئله پیگیری می گردد تا مشکلات پیش آمده با همکاری سایر سازمان ها و نهادها مرتفع شود.
به گزارش بینا، سید میر هادی قره در گفت‌و‌گو با پانا، در خصوص مشکلات پیش آمده در ارائه وام ازدواج بیان کرد: هفته آینده جلسه ای تشکیل خواهد شد و در فراکسیون جوانان مجلس مسائل و مشکلات وام ازدواج مورد بررسی قرار می گیرد و به شکل فوریت این مسئله پیگیری می گردد تا مشکلات پیش آمده با همکاری سایر سازمان ها و نهادها مرتفع شود.
نائب رئیس دوم فراکسیون جوانان مجلس خاطرنشان کرد: این مسئله با قید فوریت در فراکسیون بررسی می گردد و باید جزئیات و موانع پیش آمده نیز واکاوی شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بر تشکیل و تحیکم خانواده سفارشات بسیاری شده است، باید در ارائه تسهیلات به جوانان دست به اقدامات گسترده ای زد و نباید وام ازدواج با این سختی به دست جوانان در آستانه ازدواج برسد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نهم تصریح کرد: تحریم‌های موجود و فشاری که بر روی دوش جوانان برای ازدواج وجود دارد باید مورد توجه قرار بگیرد و باید با سیاست‌گذاری و اقداماتی که در دولت و مجلس انجام می‌شود سعی شود که این شرایط بهتر شود.
وزارت ورزش و جوانان پس از مشکلات به وجود آمده برای پرداخت وام ازدواج جوانان به این نتیجه رسید که کارگروهی مشترک با بانک مرکزی برای حل این مشکل تشکیل دهد. بانک مرکزی در حال حاضر نماینده خود را برای حضور در این کارگروه معرفی کرده و در نتیجه برای حل هر چه سریع تر مشکلات پرداخت وام ازدواج قرار شد که اولین جلسه این کارگروه فردا اول اسفند ماه تشکیل شود.
بنا به نقل از وی، دلایل عدم پرداخت وام، نحوه تخصیص اعتبار، میزان اعتبار برای وام ازدواج و همچنین درنظرگرفتن تسهیلاتی برای پرداخت وام اشتغال از موضوعات مطرح شده در این کارگروه است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. هدی رشیدی:

    با سلام من و همسرم ۱۰ماهه که عقد کردیم وتا به الان بیش از دوازده بار در سامانه ثبت نام کردیم ولی موفق به گرفتن وام ازدواج نشدیم ………..جفتمون هم جزو شرایط خاص بودیم ولی ……………………………………متاسفانه
    اخه چرا انقد اذیت میکنید؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.