مشکل آب درشهرک جانبازان اسلام شهر بزودی حل می شود/ الویت های ۴۲۱هنوز باید منتظر بمانند

پاسخ به مشکلات خوانندگان:

مدتی است که اهالی منطقه قائمیه (شهرک جانبازان)در اسلام شهر دچار قطعی آب شده اند که از این نظر خیلی از جانبازان دچار مشکل شده اند.
محمد اکبری یکی از جانبازان ساکن در این شهرک برای خبر آنلاین نوشته است: “حدود یک ماه است که روزانه چندین ساعت آب نداریم و وقتی هم آب می آید آن قدر فشارش کم است که به طبقات بالا تر نمی رسد. من یک جانباز بازنشسته نیروهای مسلح هستم و بیماری ام به گونه ای است که به آب نیاز دارم ولی با این وضعیت روز به روز حالم بد تر می شود.چه کسی باید جواب ما را بدهد؟”
فرهاد مقدس زاده مسئول آبفای اسلام شهربه خبر آنلاین می گوید:خوشبختانه در اسلام شهر به هیچ وجه با قطعی آب روبه رو نیستیم ولی در مورد شهرک جانبازان باید بگویم که در این شهرک آب قطع نمی شود اما فشار آن کم می شود ،که این موضوع هم به خاطر فرسودگی لوله های آن منطقه است ،وبزودی قصد داریم با ۱۲۰۰کیلومتر خط لوله کشی در آن جا این مشکل را نیز برطرف کنیم و به احتمال زیاد ظرف سه هفته آینده این مشکل برطرف خواهد شد.
الویت های ۴۲۱منتظر بمانند
الویت های ۴۲۱ باید در انتظار بمانند تا نوبت تشرفشان به سرزمین وحی بشود
.یکی از کاربران خبر آنلاین در خصوص الویت های باقیمانده سفر حج می گوید:الویت من ۴۲۱ است اما نمی دانم چه زمانی میتوانم به این سفر بروم؟
در این رابطه علی اکبر غیرتی مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت در مورد الویت های باقیمانده می گوید: افرادی که الویت شان ۴۲۱ است حدودا طی چهار سال آینده به سرزمین وحی خواهند رفت و تمام الویت های باقیمانده قرعه کشی شده و به اطلاع خواهد رسید.
غیرتی هم چنین در ارتباط با الویت های سال جاری این گونه توضیح داد که تمام الویت های مربوط به امسال ()تا آخر تیر ماه اعزام خواهند شد.و سایر الویت ها پس از قرعه کشی مشخص می شوند.
۴۵۴۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.