مشکل قرارداد سرمربی پرسپولیس حل شد؟

مهاجم پرسپولیس گفت: درست است که بازی‌های ابتدایی لیگ شرایط خاص خودش دارد اما ما سه امتیاز بازی با صنعت نفت را می‌خواهیم.

  مانوئل ژوزه به دلیل عدم پرداخت مبلغ قرارداد و مشکل در دو بند از قراردادش با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای امضای قرارداد به توافق نرسیده بود. همین موضوع باعث شد این مربی بدون قرارداد کار خود را با پرسپولیس آغاز کند.

پس از این موضوع، شایعه ناراحتی و حتی قهر ژوزه از پرسپولیس مطرح و حتی گفته شد این مربی به همین دلیل تمرین عصر روز گذشته را تعطیل کرده است اما پس از پیگیری‌های رویانیان و جلساتی که انجام شد مشکلات قرارداد ژوزه حل شد. ژوزه مبلغی از پول خود را نیز دریافت کرده است. قرارداد این مربی یک ساله است اما ژوزه به رویانیان اعلام کرده آمادگی این را دارد که دو سال در پرسپولیس بماند.

یکی دیگر از ناراحتی‌های ژوزه نیامدن دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس بود. سرمربی پرسپولیس از این بابت ابراز نگرانی کرده بود که این مشکل نیز حل شد و قرار است دروازه‌بان گیمارش به تهران بیاید. البته وی جمعه شب وارد فرودگاه امام خمینی شد اما به دلیل مشکل ویزا نتوانست از فرودگاه خارج شود و به همین دلیل به کشورش بازگشت.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.