مصطفی نظری: دبیری را تکان خواهیم داد

 مصطفی نظری را بدون شک می‌توان بهترین دروازه‌بان سال ایران در چند سال اخیر دانست. او که فصل قبل را در گیتی‌پسند سپری کرد اکنون با جدایی از این تیم اصفهانی به دبیری تبریز پیوسته و در کنار جواد اصغری مقدم دیگر ملی پوش ایران انگیزه بسیاری برای موفقیت با دبیری دارد.

 نظری گفت: پس از جدایی گیتی‌پسند چند پیشنهاد خوب از فرش‌آرا، شهرداری ساوه و گسترش فولاد داشتم اما به دلیل شرایط فعلی فوتسال، آن باشگاه‌ها قدرت خرید من را نداشتند.

 وی ادامه داد: قیمت پیشنهادی به بازیکنان فوتسال شکسته و انحلال فولاد ماهان در این موضوع نقش زیادی داشت. اما من نمی‌خواستم مبلغ قراردادم پایین بیاید و پس از مشورت‌هایی که داشتم، تیم دبیری تبریز را انتخاب کردم. از لحاظ مالی نیز شرایط خوبی دارم و راضی‌ام هر چند نسبت به سال گذشته یک مقدار کمتر است اما باید شرایط موجود را هم در نظر گرفت.

دروازه‌بان ملی‌پوش ایران همچنین با بیان اینکه یکی از بهترین قراردادهایم را بسته‌ام، خاطر نشان کرد: توافق دو طرفه‌ای را با آقای دبیری مدیرعامل باشگاه داشتم و به موفقیت در دبیری ناامید نیستم. مطمئنم که در فصل جدید جزو مدعیان خواهیم بود چون دبیری بهترین دروازه‌بان دنیا را در اختیار دارد و جواد اصغری‌مقدم بازیکن راس تیم ملی و بازیکنان دیگری مثل فرهاد فخیم، رشید قلی‌پور، ابراهیم‌بیگی و قیاسی را هم که بازیکنان لیگ برتری هستند را به خدمت گرفته است، هر چند این بازیکنان اسم و رسم‌دار نیستند ولی تجربه خوبی در لیگ برتر کسب کرده‌اند. کنار اینها نیز کادر فنی خوبی داریم. آقای قیاسی نشان داده که بازیکنان می‌توانند با او به راحتی کار کنند. آقای دبیری نیز تمام امکانات لازم را در اختیارمان قرار داده تا بتوانیم نتایج قابل قبولی در لیگ برتر کسب کنیم.

 نظری اضافه کرد: همین که تیم دبیری بازیکن ملی‌پوش را جذب کرده و نگاهش به آینده مثبت است جای خوشحالی دارد. دبیری در سال‌های گذشته نمی‌توانست بازیکن ملی‌پوش به خدمت بگیرد اما امسال با توجه به افزایش سهمیه بازیکنان، تیم خوبی را جمع کرده است. به هر حال این باشگاه جزئی از بخش خصوصی است و ما باید کاری کنیم تا آنها با امیدواری کار کنند.

 بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان در سال ۲۰۱۰ همچنین با بیان اینکه دبیری در فصل پیش‌رو جزو سه تیم بالای جدول خواهد بود، بیان کرد: بازیکنان ملی‌پوش با شرایطی که به وجود آمد در تیم‌های مختلف پخش شدند و به جز گیتی‌پسند و شهید منصوری، بقیه تیم‌ها در یک سطح هستند؛ بنابراین در چنین وضعیتی بازیکنان کلیدی و ملی‌پوش تاثیرگذار خواهند بود و می‌توانند نتیجه‌ی بازی‌ها را عوض کنند. من به خودم و جواد اصغری‌مقدم مطمئنم و اطمینان دارم که می‌توانیم دبیری را تکان دهیم. من به کسب بهترین عنوان در لیگ برتر ناامید نیستم چون هر جا که رفتم با تیمم برای قهرمانی جنگیدم. شخصیت قهرمانی داشته‌ام و در تیم دبیری نیز تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بین مدعیان باشیم و حتی به قهرمانی هم نیم نگاهی داریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.