مظفر: پیروزی حق ملی حفاری بود / پرسپولیس به داوری این بازی اعتراض می‌کند

۲۶ام بهمن ،

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس با بیان این‌که شکست مقابل حفاری اهواز به سبب بازی خوب حریف بوده است، از داوری این بازی انتقاد کرد و گفت، پرسپولیس نسبت به داوری این بازی اعتراض خواهد کرد.

شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ شکست تیمش مقابل ملی‌ حفاری اهواز گفت: تنها ۶ بازیکن را در ترکیب تیم خود داشتیم و چند تن از بازیکنان مهم ما آسیب دیده بودند. از سوی دیگر تیم خسته بود و نتوانست آن طور که باید مقابل رقیب حاضر شود.

وی ادامه داد: ملی‌حفاری در این دیدار بسیار خوب بازی کرد و مستحق این پیروزی بود و من به مربی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. ما بدشانس بودیم و این بدشانسی از چند هفته قبل آغاز شده است. در این بازی هم به خاطر نداشتن چند تن از مهره‌ها دست‌مان خالی بود اما داور هم زیر پای ما را خالی کرد. من منکر بازی خوب تیم ملی حفاری نیستم و همان‌طور که گفتم این تیم را مستحق پیروزی می‌دانم اما داوری هم در نتیجه تاثیر گذار بود و اشکالات عمده‌ای داشت.

مظفر اضافه کرد: در این بازی داور یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفت؛ در حالی که اگر این اتفاق می‌افتاد، می‌توانستیم نتیجه را برگردانیم. حتی در نیمه دوم تیم ما را به ناحق ۵ خطایی کردند و در خطای ششم هم پنالتی را به نفع تیم ملی حفاری گرفتند که همان پنالتی گل سوم این تیم را به حریف تقدیم کرد.

وی با بیان این که این چندمین باری است که بحث داوری در مسابقه‌ها با مشکلات بسیاری همراه است، افزود: من از باشگاه پرسپولیس خواسته‌ام که این موضوع را پیگیری کند و ما اعتراض خود به داوری را به فدراسیون فوتبال ارائه خواهیم داد. من این باخت را قبول دارم اما موضوع باخت یک طرف است و مسائل داوری طرف دیگر. این مشکلات باید برطرف شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.