معاون تبلیغات سپاه شهدا ء آذربایجان غربی:پاسداران عزت و استقلال ملت ایران را بیمه کرده‌اند

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۷:۵۴:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – معاون تبلیغات سپاه شهداء ‌آذربایجان غربی با گرامیداشت ولادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: پاسداران عزت ، استقلال و امنیت ملت ایران را بیمه کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرهنگ یوسف حق دوست افزود : پاسداران شهسواران دلیر میدان رزم هستند که با تمام توان به مبارزه با دشمنان برخاسته و در این راه جان خود را نیز تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.
وی اضافه کرد: سپاه یکی از یادگارهای ارزشمند رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی و شجره طیبه ای است که ملت ایران و همه ملت های مسلمان از میوه های آن بهره مند می شوند.
حق دوست اظهار کرد: تشکیل سپاه توسط رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نشان از ژرف نگری و دور اندیشی حضرت امام (ره) بود، سپاه با آمادگی دفاعی و توانایی رزمی خود دشمنان انقلاب و استکبار جهانی را به وحشت انداخته است.
وی گفت: نیروی سپاه همگام با سایر نیروهای مسلح در سرکوبی گروهک های ضد انقلاب چنان قدرت و صلابتی را از خود نشان داده که به حق می توان گفت آنان مصداق کامل ایثار، اخلاص، عشق به اسلام و امام (ره) می باشند و در کسب فضایل گوی سبقت را از دیگران ربوده اند.
سرهنگ حق دوست افزود : پاسدار واژه مقدسی است که با شنیدن آن بلافاصله قیام سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم در اذهان تداعی می شود.
وی ادامه داد : پاسداران با پیروی از مولایشان امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس در تمام عرصه ها حاضر شده و حماسه های ماندگاری خلق کردند ، حضور پاسداران در کردستان و مناطق مختلف و پاکسازی این مناطق از وجود اشرار مسلح نشانه بارز ظلم ستیزی آنان است .
معاون تبلیغات سپاه شهداء‌استان ادامه داد :‌ پاسداران سربداران واقعی بودند که با وضو وارد میدان جنگ شدند و دشمن تا دندان مسلح را به کام مرگ فرستادند، شان و مقام این قشر جامعه به اندازه ایی است که امام راحل به حال آنان غبطه خور ده و می فرماید ایکاش من هم یک پاسدار بودم .
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی تمامی نیروهای مسلح پاسدار محسوب می شوند گفت : پاسداران تنها سبز پوشان سپاهی نیستند بلکه اقشار مختلف جامعه در پست های مختلف که از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری می کنند ، پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
سرهنگ حق دوست اضافه کرد : پاسداران همواره دژی محکم در برابر زیاده خواهی های مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هرگز اجازه حرکت به آنان نداده و پیوسته فتنه های آنها را با شجاعت تمام خنثی کرده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۹۵۴۳۴۷۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.