معاون وزیر صنعت و معدن در سمنان خبر داد تسریع در از سرگیری شماره‌گذاری اسکانیا

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 معاون وزیر صنعت و معدن در سمنان خبر داد تسریع در از سرگیری شماره‌گذاری اسکانیا

معاون وزیر صنعت و معدن در سمنان خبر داد
تسریع در از سرگیری شماره‌گذاری اسکانیا

پرشین خودرو: معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تسریع در از سرگیری شماره‌گذاری اسکانیا گفت: نیازی به واردات اتوبوس به کشور وجود ندارد.

به گزارش ممتازنیوز محسن صالحی نیا ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه عقاب‌افشان سمنان(تولید کننده اتوبوس‌های اسکانیا) در جمع خبرنکاران سمنانی اظهار کرد: صنعت تولید خودروی سنگین ایران ظرفیت مناسبی در تولید و عرضه اتوبوس‌های درون شهری و برون شهری دارد و نیازی به واردات نیست.
وی افزود: توان تولید اتوبوس در داخل کشور بالاتر از نیاز داخلی بوده و بخشی از تولیدات این بخش به خارج از کشور نیز صادر می‌شود.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مصوبه دولت درباره شرایط شماره‌گذاری خودرو، رفع مشکل و تسریع در شماره گذاری اتوبوس‌های اسکانیای تولید داخل کشور را خواستار شد.
صالحی‌نیا بیان کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت، تولیداتی که استانداردهای لازم کیفیت و نیز مجوزهای لازم زیست محیطی را با رعایت استانداردهای سوخت و آلاینده‌ها دارند باید شماره گذاری شود.
وی با اشاره به مشکلات به‌وجود آمده برای شرکت عقاب افشان و توقف شماره‌گذاری اتوبوس اسکانیای مدل ۲۴۱۲ عنوان کرد: در هفته جاری یک هیئت کارشناسی با حضور نماینده نیروی انتظامی با بازدید از این کارخانه مسائل به‌وجود آمده وموارد مطرح‌شده را بررسی می‌کند.
به گزارش تسنیم، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فقط شماره گذاری اتوبوس ۲۴۱۲ اسکانیا توسط پلیس ممنوع شده است گفت: شرکت عقاب افشان مدل‌های دیگری از اتوبوس‌های اسکانیا را تولیدمی‌کند که مشکلی برای شماره گذاری ندارند.
صالحی نیا ابراز امیدواری کرد با همکاری پلیس مشکلات این شرکت که تولیدات خوبی در زمینه های اتوبوس های درون و برون شهری دارد برطرف و روند فعالیت های این شرکت به صورت عادی پیگیری شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.