معرفی نقاط گردشگری در رادیو تابستانه

جام جم آنلاین: مدیر رادیو تابستانه روز سه‌‌شنبه در نشستی با خبرنگاران جزئیات این شبکه جدید را تشریح کرد و از پخش برنامه‌های شاد و پرهیجان روی موج رادیو تابستانه خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو ایرانصدا، رضا رضایی در نشست خبری رادیو تابستانه صبح امروز(ششم تیرماه) که در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد با بیان این‌که تاسیس این رادیو در کمتر از ۳۰ روز شکل گرفته است اظهار داشت: مساله ایجاد رادیوی فصلی بر اساس پژوهشی بود که اداره کل رادیو انجام داد.

وی افزود: رادیو فصلی به دلیل این‌که طلوع و غروبش مشخص است می‌تواند یک هدف متناسب را بوجود آورد.

مدیر رادیو تابستانه ادامه داد: برای ایجاد یک شبکه رادیویی مقدماتی لازم است.حوزه فنی سازمان صدا و سیما با یک کار شبانه روزی و بر اساس پیشنهاد معاونت صدا به آقای ضرغامی توانستند رادیو تابستانه را بوجود آورند.

رضایی با بیان این‌که هدف اصلی رادیو تابستانه کمک به مسائل تابستانی خانواده‌ها است خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این منظور برنامه ریزی‌هایی را انجام دادیم و می‌دانیم ۸۸ روز دیگر که تابستان به پایان می‌رسد ما چه اهدافی را از آغاز تا پایان باید دنبال کنیم.

وی ادامه داد: سیاست اصلی رادیو تابستانه انتقال غیرمستقیم پیام به شنوندگان است. ما با پیام غیرمستقیم اخلاق را منتقل می‌کنیم.درهمین چندروزی که با مخاطبین ارتباط داریم سیل عظیمی از پیامک‌ها به مارسیده است.

مدیر رادیو تابستانه در این خصوص گفت:از پخش در خواست می‌کنم تا از مخاطبان بپرسد که چه کارتونی را دوست دارند،تا میزان پیامک هارا بسنجیم.ما بیش از ۵هزار پیامک در چند روزاول آغاز بکارمان داشتیم.

رضایی در خصوص این‌که در رادیو تابستانه به چه مسائلی پرداخته می‌شود گفت: ما به هرآنچه که در تابستان اتفاق می‌افتد می‌پردازیم از اسباب کشی گرفته تا امنیت خانه‌ها هنگام مسافرت و همچنین به معرفی تفرجگاه‌های معنوی و نقاط گردشگری می‌پردازیم.

وی افزود: معرفی پارک ها، فرهنگسراها،سینما و فیلم‌های در حال اکران از جمله برنامه‌های ما است.

مدیر رادیو تابستانه در ادامه گفت: هماهنگی‌هایی را نیز با هواپیمایی انجام داده ایم تا با خلبان‌ها در حین ماموریت ارتباط زنده برقرار کنیم.این برنامه را برای دیگر نهاد نیز انجام خواهیم داد.

این مدیر رادیویی ریتم برنامه‌های رادیو تابسانه را تند خواند و گفت: تولیدات را با ریتمی تند و با هدف ایجاد هیجان و شاد مردن مخاطبین ادامه می‌دهیم.همچنین باز پخش برنامه‌های طنز قدیمی از جمله آیتم‌هایی ازمرحوم فرهنگ مهرپرور را پخش خواهیم کرد.

رضایی ادامه داد:فرم و ساختار محتوایی این رادیو با دیگر رادیها متفاوت است. ایجاد تنوع در برنامه‌های رادیویی از اهداف ما برای تابستانه است.

مدیر رادیو تابستانه اقدامات این شبکه را غنی سازی برنامه‌ها معرفی برنامه‌های رسانه‌های مسوول معرفی آسیب‌های اینترنتی و معرفی سایت‌های مناسب اینترنتی و همچنین سهم دادن به مخاطب در تولید و ساخت برنامه دانست.

وی در ادامه نشست گفت: از سایت رادیوتابستانه می‌توان کتاب‌های گویای نقاط گردشگری مناطق مختلف را دانلود کرد.

وی استودیو گریزی را از ویژگی‌های این رادیو دانست و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما این است که به پارک‌ها برویم و ارتباط بگیریم.همچنین لحن ارتباط گویندگان ما با مخاطب خودمانی است.

مدیر رادیو تابستانه با بیان این‌که برخی از مخاطبین بخاطر رادیو تابستانه رسانه‌های دیگر را خاموش کرده اند گفت: برخی از مخاطبین به ما می‌گویند که پلیرهای موزیک،تلویزیون و اینترنت را خاموش کرده ایم و روزانه چند ساعت رادیو تابستانه گوش می‌دهیم.

وی در خصوص ساخت رادیوهای فصلی دیگر افزود: افتتاح رادیو فصلی دیگر،ارتباط مستقیمی با موفقیت رادیو تابستانه دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.